幾日冇打日記ar,補打番先 1月8日,考科學,去左餃home做project,做到3:00走人 1月9日,考英文+英文listening,ok啦,放學見到2個潮童 1月10日,考宗教+中文聆聽,都ok啦 今日考中屎,有d 5識,好多都係長問答,放9:15,正ar,返home又 訓今日有得玩電腦,萬歲