今朝10:15俾人morning call,之後10:45去搭車,11:00去到 紅磡,行左好耐先會合左紅e,之後去食野,1:00到去到明舅父 home,等開party,睇左神話,得我同風記2個,悶到嘔,之後6:00 終於等齊人食野,有壽司,正ar食完野,4條友玩影相,狂影風記, 之後又拍片,笑死之後8:00到走人 <<<我同風記<<<型仔的風 <<側臉的風<<3條細路 <<(我偷拍的)玩手機的彤