尋日同餃做project,本係m記做,点之d筆冇墨,之後去左cj屋企 做,做左成日淨3做左封面,背面同廣告,但都好令,背面我畫嫁 之後同飯玩并貼,笑死我,6:30到送餃去搭車,之後返返上去cj 屋企等開飯,得3條友食飯,我la,cj同cj既fd,之後睇埋史力+就返 home返到home等睇星矢,第1集都算ok好睇 今日平安夜,去食聖誕大餐,希望各位都有個開心既平安夜啦