尋日平安夜,去左揾ar喪玩之後晚上去左食聖誕大餐尋晚好慘 ar,俾d sms搞到我冇覺好訓ar,成7:00先訓得着,今朝 11:45就起身睇多啦A夢,睇到12:50就去食早餐,之後去舅父 度,俾盒軍曹模型ar風仔,今日冇得去聖誕party,好5開心ar,難 得4條友可以1齊都冇得去,好慘ar,d大人既事永遠都要連累我 地d無辜既細路,冇天理ar最後去左九龍城睇狗同食飯,都好 開心 買左部new手機,samsumg版既朱古力,白雪雪嫁