今日班主任課,傾聖誕聯歡d野,之後去上陶藝,最後2堂ar,5好屎
得ar,小息去家政室等餃,之後人文,做作業,中史ok la,之後 2堂maths,做數做工作紙,好快過了2堂,到lunch,有啫喱食,好 味ar做功課同溫書,同d人吹下水,之後英文,週會去左hall聽講 座,又係d咩濫用藥物,之前都聽過la,4:00先放學,返home玩電 腦 好想快d到星期日ar,去睇高達展ar,影1/1渣古手ar