今日返到school,無聊,問李智鴻借書,之後早讀課,第1,2堂P.E 要做sit up同坐地體前伸,嘩,超痛ar,有43呀,小息去買野飲,第 3,4堂英文,同返李智鴻坐,超好笑,笑死我ar,餃子同老鼠景坐, 真係好登對ar,第5,6堂中文,全班俾miss鬧左1餐,lunch,馮翰 霖無lala擺左李智鴻上枱,佢o 咀ar,之後去左揾miss改返d能力 導向,第7,8堂德育,好悶ar,俾佢崔眠ar放學同餃子搭車,又見到 老鼠景,佢同餃子真有緣份ar