今日早讀課,好快過,之後2堂P.E,超無聊地過了2堂,之後英文堂, 有得坐返原位,好開心,終於可以5屎咁悶,分組作文,同餃子,吳 曉樺,中淑娟,莫可兒1組,笑死,將鄭景浚叫做老鼠景,餃子叫肥貓餃 好好笑,貓捉老鼠,中文堂,又可以坐返原位,做聆聽,有15.5分,好 開心,Miss請左1粒sweet,lunch好快,Music,好悶,係度中眼訓 ,超攰