今日係學校旅行既大日子,可以BBQ ar,好開心ar ,今早約了餃子
去M記食早餐,之後1齊搭21返school,返到school已經8:10喇,同
d人傾下計,8:30去左hall度集隊,9:00到出發去鯉魚門度假村 ,
去到等左好耐 ,10:00開始燒,透爐透左好耐,我地組d男仔好勁ar
我地組第1個透好爐,係咪好叻呢 ,開始果時餃子係咁燒棉花糖
但係好味ar 燒到1半就開始落雨ar ,1度擔遮1度燒,好刺激ar
跟住去左第2組燒 ,燒左好多野,腸仔,墨魚丸,獅子狗,朱扒,雞翼,
我同餃子1齊食d朱扒同雞翼,好好味ar 燒完2:00去左食冰條,之
後2:15集合返school,我地第1班走 回程果時超爆笑 ,我同餃子
整斷左馮翰霖把遮,唉,超好笑 ,返到school,3:15等到3:45先走
得,要等全級返哂school先可以解散 放學同餃子搭車返home,
返到樓下竟然見到佢個景景ar ,5通佢等緊餃子
<<餃子既朱古力 <<我地既心心相印
<<我地d袋,左係我右係餃子
|