今日返到school,做Maths工作紙,8:00同餃子1齊落去,早會表 演,都ok既,冇上次咁緊張,好快,8:30返到課室,去上陶藝,今 次整書立,整在個冠字,冠茂ar,小息溫中史,點知冇測,中史好 眼訓,人文都ok,Maths,對工作紙,做數又好快過左2堂, lunch好味,之後練習頌,英文堂都ok,週會超悶,中眼訓ar 放學同餃子番到home睇日式麵包王