今日返學等左餃子好耐,返到school,做maths工作紙,8:00落 去週會,之後英文,好攰咁過在2堂,小息訓左1陣,宗教,測驗, 都識既,連續左2堂,所以又好眼訓,小息溫人文,之後人文堂,過 得好快,maths,都過得好快lunch ,中文又調位,好橙ar,放學 要背默人文,我第2個走,好happy,同王惠玲去左買野飲,去到巴 士站,撞到餃子,o 咀ar,返到home打機