今日週會,返學同餃子 ,第1,2堂視藝,整靚GUNDAM面具 ,小息
食糖,第3,4堂中文 ,好OK,尋日說話有28分,好happy,好驚好低
分,不過都好彩 ,小息又同d人吹下水 ,第5,6堂英文,好無聊地,要
默書,錯左1個一字 ,lunch 好悶,1:45要落去佈道會,1:40同餃子
肥珊落左去 ,之後去左hall,有d 5錯,好好笑ar,校長唱歌,走哂音,
好恐佈ar ,5屎上科學堂 ,去到科學室同餃子玩左2個字 ,之後
就放學,同餃子 唉,星期1要調位,5想同餃子分開ar
<<餃子既朱古力 <<we既心心相印
<左係我右係餃子 <餃子
|