今日第1堂係音樂,超悶,第2堂Maths都ok,之後小息,做Maths 功課,第3,4堂係科學,本來要測驗,但係因為太多人沒溫,廷期,好野 盧sir好好人ar,第5堂中史,ok la,普通話去左MMLC,諗住玩 MSN,但係down 5到,揾鮑魚,因為CJ(細表哥),所以愛上了鮑魚,
鮑魚萬歲 lunch 5屎練集頌,電腦都ok既 放學同餃子飲思樂冰,之後番home,去左荷李活