好耐冇打日記,因為要考試ar,補打番先 12月31日,去左同ar喪倒數,好開心 1日1日,去左整軍曹,夜晚去左打邊爐,正ar 1月2日,返学,好眼訓,因為5夠訓,都ok既 1日3日,開始考試,考中文作文同中文卷,有d5識ar 今日,考英文作文同oral,考完英文都係9:15,等到11:00先可以 考oral,呆等到11:00,返到home訓到4:30