今日去到牛池灣果時失車ar,我重以為會遲到,不過竟燃有人真係
遲到,好彩我冇事姐 ,梁掃淫回來了
第1,2堂miss都係冇返,睇電影,睇咩花木蘭 ,超無聊,d公仔又樣
衰 之後又睇魔幻王國
第3,4堂家政,整蛋糕 超好玩+好笑 落左好多奶落去,搞到好鬼
稀,but焗左出黎又幾好味
第5,6堂人文,教d野好似中英數混合咁 ,笑死,做工作紙
lunch,做maths堂課
第7,8堂maths,都係教書+做數,miss請食糖,1次過食3種味既糖
正ar
放學同餃,王wai ling去左食野 之後番home玩電腦
|