今日同平時1樣 頭2堂中文,膠媛同梁掃淫都係冇返,去左306睇[我的馬拉松], 都幾好笑之後要做讀後感 3,4堂英文,有2個人黎教我地咩drama,係度玩遊戲,都超笑+好玩, 笑死我ar,玩咩類似大風吹既野,都5錯 5,6堂人文,分組做討論+報告,都ok既 lunch,作文+訓覺,好悶 7,8堂maths,都係對卷,對卷1,派總分ar,都算ok la之後做工作 紙,好無聊 放學,番到home玩電腦