今日早放,所以d堂短左,2位班主任仍然冇返 放12:15
第1堂音樂,1開始就到考試,考唱歌ar ,順號數考,4個1齊,我地唱
[朋友],都好好,好過[每1個晚上] 快考完快走 餃要唱2次ar,慘
第2堂maths,都係對卷,派左卷1,謝天謝地ar ,合格ar,都有59 ,
比我想像中好
第3,4堂科學,盧sir 5得閑,陳裕能代課 ,要做工作紙,盧sir交低,
但係好無聊咁過左2堂
第5堂中史,膠媛冇返,miss劉代埋,變左普通話,對卷,有31,都好好,
之後第6堂去左mmlc錄返音
第7堂電腦,淨係聽ar sir係度講書,好快過左2堂
放學,同餃又見到2個潮童,1個is 2d班的 潮童追巴士追5到
返到home玩電腦
|