今日早讀課,梁掃淫仍然冇返,一定病得好勁 之後,頭2堂係p.e,教籃球,又咩射籃+傳波,悶到嘔電 3,4堂英文,去左mmlc做練習,咪又係輕機,我頂,之後5理,上網+ 聽歌,超正ar 5,6堂中文,教單元5,悶,討論係到傾計,之後好快過左 lunch,係到狂畫壁佈d人仔,畫左超多,手軟 音樂,唱歌,悶 放學,整壁佈,不停走黎走去,超攰,好彩最後順利完成,重超令, 無白費心機