好耐都無UPDETE BLOG LU~
今日同蕊.邵同LG玩左成日囉.勁好玩...
首先去左邵屋企坐左陣
之後去左海悅玩偷拍囉..勁HIGH!!
我仲買左張PH嘅YS CD比LG TIM..
之後比左10蚊LG扭旦..(10蚊呀/記得還)
跟住就去左禎姐屋企攞排球玩..
去到排球場又有人..我又唔識打囉//慘
打打下,我又要返學校學野WO..
就拉左蕊同LG陪我..
返到去竟然捉棋囉...'O'
跟住又唔想返去打波..
所以就留低係學校..
狂係黑板到到大家個名同LOVE WHO個D(總知就好多野寫啦..)
寫下我又印下咁..之後係個水機到飲水..我偷偷地印低左LG飲水個樣囉..勁正XD
跟住就走佬啦..返去呀邵屋企.又玩左成粒中先肯走//
其間..我將影低落尼D相..過左去邵部電腦睇..
睇左超多得意野呀//蕊同LG個樣超正..邵就識避囉...
跟住我同蕊都走LU...
今日就咁玩左成日囉..其實好難可以咁樣玩架...
今日真係玩得好開心..
多謝蕊,邵同LG陪我(比我偷拍都得..哈)
畢業架啦..大家可能唔會再見面..但係大家如終一起度過了6年時間呢//
咁當然希望會再見啦..唔好唔記得我呀...哈
LG..你話架..F.1你都會KEEP住同我SMS架..
希望我地FRIENDSHIP FOREVER!!
其實你今日同我講個秘密,我倒覺得挻大的
我也沒想過呢..既然個樣野對你咁重要..
就算唔見左..你可以將佢放左心中,變成回憶.
有時有D野唔一定要擁有嘅..
不左乎天長地久,只左乎曾經擁有啫..
不酬要再介懷什麼了!!
活得開心..不是比任何野更加重要嗎?!
放鬆點吧..我也說過了.,
每天都要生活,你選擇開心過還是不開心的過..
雖然個樣野係你地之間唯一的記念物品..
但係個樣野唔見左,唔代表你地嘅開係會消失..
現左你地成過去..向前望,不要再回頭了..
|