左6年裡,真的沒有東西給留戀嗎?!
對!牧愛確實沒有可留戀
可是.我還知道有班不同性格的朋友喔!(我會記住你們的)
我真的要分析下你們,哈
YAN:你真係要多D照顧自己啦,今日尼M,都唔識點搞~
倩:你呀,成日叫我幫你搞個搞個樣,我咁傻先肯喳,上到中學無我尼個LG幫你架啦(仲有呀,唔好成日收埋收埋,有咩野咪講出尼囉..成日都淆)
琪:唔好成日咁大聲講野呀,唔好成日話我地白痴啦,我唔要同你痴埋一擔擔呀,,XD~哈
呀女:你呀,成日唔記得帶野,唔好好似yan咁啦,要多照顧自己架嘛
禎姐:其實同你相處時間唔多,而且你成日溝仔,我希望我係youtube打欺凌,唔會見到你啦
蔡:你走左之後,無人同我玩15/20,我會生疏架~
x:你唔好成日咁火爆啦.雖然依家少左,,但~我希望你開開心心
張苑:鳴鳴..無人同我玩啦,=[
我跟你們的回憶,,很值得我們留戀的
當然,我會記得你們,
同時,當我記得你們時,我希望你地要記得我呀~
時間真係過得好快,
6月28日,我們的畢業禮
看到幼稚園的小朋友
我才知道.我還是一個小朋友呢
看到他們,也令我點想起
我幼稚園畢業時,我也像他們跳來跳去
依家諗起,緊係覺得好幼稚啦~xD
但我先發覺,時間一齊都唔等我地
時間催促我們成長,,
我不想時間過得咁快呀,,
仲想見多你地一面,傾多一陣計,,交換多一個微笑
容許我再有機會?!~多謝你地陪伴我渡過開心興難過的日子
|