放假3日,出街3日
竟然 我呀媽比喎!!
報告下我去左邊到玩XD
第一日:返左去打波
第2日:自己出街打波
第3日:睇戲
打波已經比我講到悶XDXD
所以我要講下今日嘅行程
首先,起左身一陣
李悅就搵我,問我去唔去
我問佢幾點啦
佢答我1:10(個時12點)
我又未食野.又未著身呀
我搭車出去 最少都要半粒中啦
咁好啦,,傾傾傾左一大輪
咁就決定去睇吸血新世紀
放棄睇人間喜劇~~(多謝你地肯就好)
跟住,我打比琪 問佢早唔早D出好
因為我想行下 雖然無野行 呵呵
估唔到佢同我諗法一樣XD
一路上 琪都同我講左好多關於佢新學校嘅野
我覺得佢好勁囉 咁快識到新FD!1
難為林悅係小息個陣 自己一個人坐@@
去到咩架BOX就CALL李悅佢地啦 又唔聽喎!
知道佢地去左11樓就去搵佢地啦 見到佢地
覺得有D驚訝囉..張仔著得勁斯文(LOOK SO COOL)
云就同平時無分別 奇怪嘅就係李悅 又係著波衫 家陣打波咩!!@@哈哈
入去睇戲啦 我同琪超貪玩咁坐左去後面 始終都要返返落尼.鬼咩.前左少少囉.
睇完都唔係好知佢UP乜 仲要琪個樣勁搞笑 睇睇下仲要係咁郁 坐坐下仲個袋都跌埋 佢坐個位又會發出D怪聲.
真係笑到我肚痛囉XDXDXDXXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDDXD
本來想溜冰,不過夜了!回家
|