Wly_b
暱稱: 可樂L`
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...  

最新日誌
2011-08-30
也許...你和我都在偽...
2010-10-17
********************...
唔想返學呀:s

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

我的好友


日誌統計

文章總數: 27
留言總數: 20
今日人氣: 4
累積人氣: 890

2010 年 7 月 17 日  星期六  


胡鬧!!  
放假3日,出街3日
竟然 我呀媽比喎!!
報告下我去左邊到玩XD
第一日:返左去打波
第2日:自己出街打波
第3日:睇戲
打波已經比我講到悶XDXD
所以我要講下今日嘅行程
首先,起左身一陣
李悅就搵我,問我去唔去
我問佢幾點啦
佢答我1:10(個時12點)
我又未食野.又未著身呀
我搭車出去 最少都要半粒中啦
咁好啦,,傾傾傾左一大輪
咁就決定去睇吸血新世紀
放棄睇人間喜劇~~(多謝你地肯就好)
跟住,我打比琪 問佢早唔早D出好
因為我想行下 雖然無野行 呵呵
估唔到佢同我諗法一樣XD
一路上 琪都同我講左好多關於佢新學校嘅野
我覺得佢好勁囉 咁快識到新FD!1
難為林悅係小息個陣 自己一個人坐@@
去到咩架BOX就CALL李悅佢地啦 又唔聽喎!
知道佢地去左11樓就去搵佢地啦 見到佢地
覺得有D驚訝囉..張仔著得勁斯文(LOOK SO COOL)
云就同平時無分別 奇怪嘅就係李悅 又係著波衫 家陣打波咩!!@@哈哈
入去睇戲啦 我同琪超貪玩咁坐左去後面 始終都要返返落尼.鬼咩.前左少少囉.
睇完都唔係好知佢UP乜 仲要琪個樣勁搞笑 睇睇下仲要係咁郁 坐坐下仲個袋都跌埋 佢坐個位又會發出D怪聲.
真係笑到我肚痛囉XDXDXDXXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDDXD
本來想溜冰,不過夜了!回家





訪客留言 (返回 Wly_b 的日誌)


Wly_b 於 2010-07-19 05:02 PM 發表:
我坐係你隔離,點會唔知丫,但係真係好好笑
你最尾係到笑.好似買緊廣告囉~你依家講番都係咁好笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszyui1314 於 2010-07-17 09:13 PM 發表:
有時d位唔好係咁嫁啦-_-cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszyui1314 於 2010-07-17 09:13 PM 發表:
有時d位唔好係咁嫁啦>< cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszyui1314 於 2010-07-17 09:13 PM 發表:
有時d位唔好係咁嫁啦>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babe_yuk1 於 2010-07-17 10:26 AM 發表:
吾系啊-_-
系坐得吾好 我搵緊一個坐得好少少既姿勢 至郁下郁下.;
但系個位又會發出D怪聲 我要好小心.
點知個袋就跌左啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 


 

tofumonzter@createblog.com