WoWkit
WoWkit
暱稱: WoWkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
Latest
2009-09-20
2009-09-16
國語力頒獎禮
2009-08-04
叫外賣
c0MMents
最近三個月尚無任何留言
Friend
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 92
今日人氣: 1
累積人氣: 418
2009 年 8 月 4 日  星期二   雨天


2009-08-04 滿足 分類: 未分類

今日超正囉

抽中左個個新城國語力頒獎禮

Yea!超開心

可以見到周董,S.H.E五月天個d

期待星期日

不過要去到紅磡個到攞飛

勁q遠






訪客留言 (返回 WoWkit 的日誌)


Adaapple 於 2009-08-08 11:09 PM 發表:
d咩活動牙?`
成日都有獎既.
係5係要買夠野先可以抽``
點會甘lucky又抽到呢!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Adaapple 於 2009-08-07 11:44 PM 發表:
哈哈:)
你吾好甘快短十年命``
你仲young`
哈哈哈:)
甘我等你抽中就叫我啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pcelia 於 2009-08-07 12:42 PM 發表:
re;`你抄足晒俾佢??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stitch_0607 於 2009-08-07 12:23 PM 發表:
thx Cm X)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stitch_0607 於 2009-08-06 11:16 PM 發表:
re:
好呀XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABYHINGyI 於 2009-08-06 10:53 PM 發表:
thx 姊妹"
你都要+油呀" =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pcelia 於 2009-08-06 10:29 PM 發表:
系架...
記得有1堂笑到俾miss罰xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Adaapple 於 2009-08-06 09:54 PM 發表:
哈哈哈:)
你講架!`
不過有先算啦!`
哦```原來係同佢```
哈哈哈
仲以為同你個kama
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ouyanjinwei 於 2009-08-05 08:52 PM 發表:
你都認為kai呢
你比我知 你有做過
我實1巴封你埋牆角
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABYHINGyI 於 2009-08-05 04:26 PM 發表:
5係運動形個D囉"
佢地焗完桑拿"
準備換返件衫個時就著住個bra周圍走"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]