WoWkit
WoWkit
暱稱: WoWkit
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
Latest
2009-09-20
2009-09-16
國語力頒獎禮
2009-08-04
叫外賣
c0MMents
最近三個月尚無任何留言
Friend
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 92
今日人氣: 0
累積人氣: 417
2009 年 8 月 9 日  星期日   雨天


國語力頒獎禮 滿足 分類: 未分類

今日真係爆開心牙

1點幾就同肥鴨去左將軍澳睇kama

影左超多相 正牙!

緊住就搭mtr去會展

7點鐘 頒獎禮開始

之後竟然見到牙G.E.M =0= 

超多歌手都有去

超high

個camerman根本就係度玩野

成日係度影住小豬同埋Jolin 不同真係有路?

仲有棒棒堂(個essien成日係度搶鏡)

d人瘋左 係咁係到叫

緊住我鐘意既潘帥,方大同,盧廣仲同埋蕭敬騰都陸續出梨

潘帥跳舞個陣真係超型 

蕭敬騰唱得5係咁瘋 不過首王妃真係好好聽

盧廣仲繼續講記住食早餐!

之後到左重頭戲

小豬出場啦 佢跳舞真係超勁

可惜5可以同Jolin一齊跳 5係既話...

蔡琴姐姐都出埋場

擰左個獎 佢唱得真好聽^_^

最尾到主角阿密特(張惠妹)出場

原來係佢生日

緊住全場一齊唱左首生日歌俾佢

佢仲搞到全場都超high

11:35到就完左

下年一定要再抽中牙''''

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 WoWkit 的日誌)


Adaapple 於 2009-09-15 01:01 PM 發表:
哈哈`睇基因
傻架
不過我地都冇得睇
我地既書1樣架``
我肯定你冇得玩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABYHINGyI 於 2009-09-15 12:47 PM 發表:
D男仔去咗咁多年廁所都係咁既"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Adaapple 於 2009-09-13 11:54 PM 發表:
你地有d咩玩`
點解我冇得玩架!
又係之前bio miss教?`
DNA冇咩特別!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABYHINGyI 於 2009-09-13 08:06 PM 發表:
我之前係象山食都冇事架嘛"

5洗放學去都好臭啦"
都5明點解你地男廁所咁臭架"

家政都ok架"
可以整野食"
好過其他科好多啦"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



huan5354s 於 2009-09-13 04:09 PM 發表:
物要有原因先返個咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Adaapple 於 2009-09-12 10:07 PM 發表:
你覺得生物好吾好學?`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stitch_0607 於 2009-09-12 06:42 PM 發表:
re:
哈哈XD
我到依家都仲笑得出XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



huan5354s 於 2009-09-11 11:42 PM 發表:
你係遲早既事..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABYHINGyI 於 2009-09-11 09:16 PM 發表:
你都揀咗家政呀?
但係...我下學期又要讀宗教"t^t

嘩...你就好啦"
輕咗咁多"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pcelia 於 2009-09-11 08:05 PM 發表:
re;`張相果次既BBQ係玩得最開心=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]