唉唉..今天最唔開心既係..你為左要同人傾電話而叫要早返屋企..ok...無問題..我無野講..一句..我絕對唔鍾意咁樣囉..係a..走果時我係好火呀..咁點a..你講左d咩a..可以話你聽..我係超級火.ok..你以後話幾點走就幾點..我絕對唔會再出聲..你自己想點就點la..哼哼
頂-0-''唉..做咩工好a??權手??售貨員??
今天..明白..到做..每一..樣野..都要..林淸..楚去..做a..決定..左la..俾一..個月..時間..我去..做呢..份工..我會..加油..但係..而家..我唔..去林..任何..野囉..我只..要搵..到$..就得..la..因為..我..應成..你要..同你..旅..行..搵更..加既$$俾阿媽><''希望..呢份..工唔..好呃..我la..
我既開心從邊度黎??
喜歡你是否是我犯賤??
果一刻個心...可以說啲什麼??
喜歡??討厭??
真的很犯賤嗎???????????????????????