嘻.為某人而再整好返日記wow!..你開心嗎??
今日開始再打返日記..
8點睇左殘酷一叮 9點出左荃灣搵c彤 智智
之後就去左威威做野度食飯飯 一般般好味道><''
10點半等咪威威就一齊返新區 之後就係度
吹下水 打下機 玩下咁
11點之後係咁打俾你唔聽我電話><''嬲死你呀..阿全
掛住眠眠=-=''唔制呀..嗚嗚....呢幾日同你傾電話 好開心唷 一訓醒就打俾你 係咪好開心呢??
2點幾就返屋企lu 因為威威眼訓a-0-''聽日要返工工=-=''
我星期一要返工la 唔想返a 唔想無得見到你地a???點算
你還是很生我氣嗎??
到現在你的心是怎麼樣林的,可以告訴我聽嗎??