今日又訓到4點幾先起身>.<''之後打左倖wai wai..好開心..
嘻^^''傾傾下無拉拉收左線又唔打返黎wow...嬲嬲呀..衰人><
之後阿全就打黎}.{''打me home嚇死我..以為邊個打黎...
6點幾落左葵芳搵阿娟 行左陣
原本約左''叉叉''食飯 點知佢條死友
同左佢另外個fd 小立 去打機 fuck><''咁遲先搵我
之後就落左荃灣lu 食糖水 食完糖水接wai wai收工a
之後就過左新區坐 坐到1點幾就回家
嘻 我會記住你講既野wow wai wai ..
記住今晚><''
又遲左返屋企無得同阿全傾電話拉>,,<''
不過今晚有wai wai陪我傾 開心a 啜 卜
下次我會早d打給你的 唔好咁早訓wow 衰人+_+''
最開心的是今晚可以同wai wai傾好多野
不過我聽日要返工la 你會黎接我嗎??
我返工你放假 玩野咩??>,<