今日巧開心唷!!"
差唔多全班默書都0分..^^
正吧!!"今日係咁同人玩.."
同趙梓傑Fd左好多唷!!"
今日英文堂好撚悶..係度同人玩.."
係咁射箭= = 同丫媽戰射箭..
最後硬係我輸喇!!
點可以下佢架!!要讓下人架Ma!!"
之後小息..2堂中文耶.."
默書巧易唷!"但係中文悶到仆街!!"
之後中史.."冇野玩得..唯有聽書!!"
食完飯..同趙子傑 2人世界.."
玩左好多野.."^^
成包飲到得番一半既 維他奶 俾我掉左落最低個個操場!!^^
唔知有冇爆汁呢!?野哂 d老鼠就攪笑!!"><
之後 I.S堂!!係咁同呀媽 新丁 趙子 龔家莉玩!!"
係咁咩 新丁咬呀!!>w<" 愛的洛印..xD"
跟住 去左科學室...睇d無聊野!!"
跟住 放左學就返左屋企 做左陣功課..
之後 俾家姐睇下我英文默書既戰績..
0分耶!!^^ 好彩冇俾人照肺姐!!= =v
跟住 俾呀媽查到電話費勁貴!!"
忽!!俾呀媽係咁嘈!!!嘈!!!嘈!!!
見過我呀媽d人 唔好再話我呀媽好人丫!"
哥師奶黎架佢!!噴火先!!xD"
咁就過左一日嚕!!
4月1日跟我分手!!是否真的很愚人吧!!
你的離開就是我最心痛的日子!!"
|