今日朝頭早 神咁早就死左起身.."
跟住就玩PSP.."
頂!!依加個頭都唔知點Gel.."
返到學校 就吹水.."
跟住返到班房又係係度偶.."
視藝堂 Dicky2佢地勁慘,,"
好比唔比 比個帶假髮既婆婆屈.."
跟住英文堂睇戲 Dicky2俾人嘈.."
之後就係 猩猩上堂.."
彩佢都傻..係度做功課.."
今日統測 好那易.."但係又唔知高唔高分...= =v
放左學 諗住特登搭地鐡..去買船物.."
點知 去到先唔記得左間野係度..忽!!
搞到我行咁鬼死耐先返到屋企.."
跟住 買左盒慢魚飯食 依加有少少肚痛.."= =
你就是我唯一生存的理由.."
這一生只愛你一個..
|