今日係學校環校跑.."
早放..好正.."
今朝..第一堂要去作標語.."
悶到嘔屎.."諗到頭都大埋.."
跟住就落左去跑.."好緊張呀>w<"
點知 佢係負責收冷3 早知我就著冷3喇.."
跟住 到我地跑喇.."跑第二喔!!"^^
本來第一架..點知跑跑下 差d仆街.."
俾人追上左.."慘..
跟住 競技好無聊..
又俾個個屎忽鬼 Miss FunG嘈 話我唔投入.."
頂!我都唔想玩.."又要叫我玩.."
放左學去左Dicky2屋企玩.."
次次望你的時候..也會想起我們的回憶"
真的戀上你..我也未試過愛一個人愛這麼耐.."
你就是我的第一個.."真的很愛你.."
|