今日早上 又唔想起身.."
跟住..番學 又係悶死.."
科學堂 又串呀sir..
跟住,,條硬膠想寫落本 課室日誌個度..
話我串佢.."
點知..條粉皮 又要學人寫 又要寫錯位.."= ="
佢真係第一個.."
跟住,,放學專燈 超Miss FinG 要罰抄.."
罰抄就可以話 俾Miss FunG罰 唔洗去合唱團..^^
跟住 4點4左右 就同傑傑去左打波!!(增高ING..
好開心呀!@! 頭髮長左呀!!d陰已經到左眼徵.."
當我看見你對住 別的男孩微笑時..心裡也不禁痛了.."
我的心也在躺著血.."只怪自己愛得你太深..
|