勁唔開心.."終於分了手...
今日係我同佢拍左拖 岩岩好一個月..
又係 同佢分手既日子.."
今日 我都估到佢會分手架喇.."
唉!!今日扮無野.."
扮到好似 好開心咁 好似無事咁.."
其實真係好唔開心.."
真係好唔捨得佢.."上堂只係諗住同佢一齊既日子.."
話就話做番好朋友姐..心入面其實真係好唔開心.."
同佢真係經歷左好多野.."
又一齊睇戲 俾人望住..一齊飲一支野..得2條友出街...等等
好唔開心呀!!我真係好鍾意你呀!!"
算喇.."除左佢 我唔會鍾意第二個呀!!"
=============================================
今日好悶.."無野好打 得上面個篇野打.."
好想d頭髮快d 長番呀!!"
|