今日帶住個 柒頭番學.."
竟然無咩人話我個頭柒 ^^"
開心到爆.."仲以為俾人笑死.."
攪到琴晚訓唔著.."
頭個幾堂 都係 係度偶.."
小息見到二媽同大媽
佢地都話唔柒.."
好Ya.."
跟住 上音樂堂.."
係度聽人唱歌..點知 聽得咁開心 ..下次音樂堂到我唱.."頂!!
呢d 係唔係叫報應..xD"
跟住 好快就到通識堂.."
好開心..可以同傻婆坐.."爆開心.."
跟住 無幾耐 我就開始 我既 亂online.."
係咁玩..嘈到爆..同Carman姐玩又同傻婆玩.."
跟住 開始玩出位.."係咁串 菜換章.."
唉!!依加要狂洗頭(凍水 凍死了..)+梳頭+早訓.."
因為要快D生番d頭髮佢呀!!
我條陰無左呀!!快d生番佢 咁就好睇好多了!!
|