今日朝早 真係好支力.."
琴日跑完步.."真係唔想返學.."
跟住返到學校就吹水.."
第一堂中文.."悶到嘔.."
2堂P.E呀.."唔想上呀..
上完d頭髮會脹!!...同埋真係好支力!!"
跟住上中史.."又係好悶.."係度做功課.."
跟住 數堂 測驗 易到嘔泡.."
食完飯之後又吹水.."
英文堂 Miss FunG又更年期..xD"
放左學冇去合唱啵.."哈哈..
跟住返到屋企 0哂.."
屋企要大換季.."
聽日有新家私..
夜晚落左街食野.."
好好食呀!!"食左成300幾$..!!
很想跟你再次一起.."你是我的最愛.."
難道跟你只是有緣沒份!?
BaBy I Love You So much!!
你走了 我的心在淌血.."
|