今日返學校..今日早會企左勁耐喔.."
條張撚松UP左好撚多廢話.."
勁支力..上到課室仲要冇開冷氣,,"
中文堂悶到想訓覺.."
2堂打左成30幾次 "喊老"..
數學堂 仲悶..都唔知佢講乜.."
普通話 叫人作故仔..冇咁悶..
I.S堂 都冇串佢 條淫蟲就叫左我出黎.."
呀媽仲話我知 某人俾淫蟲 飛禮.."
跟住 西史 派測驗卷..46/70 算好!!^^
高過丫呀媽 1分!!開心!!^^
跟住 食完飯個個小息.."
係地成班男仔 係圖書館hi大左.."
我地係圖書館 勁淫叫 又玩圖書架 - -
勁開心..聽日再玩過.."
跟住 地理係度玩..
英文堂 好驚驚唷!!默書勁多唔識.."
0分等緊我!!
放學 等埋Dicky2 之後去左我屋企玩 Wii,,
跟住送左搭車個陣 買左勁多零食
好那貴..心痛!!買3既夢破碎左嚕!!"
很想放下你..但係我總是不能忘記跟你一起的日子..."
只要我還有一口氣 我也愛著你.."
|