琴晚 唔知痴左邊條線,,"
12點幾就訓左.."
今日就 8點幾就死左起身.."
9點幾 我部心愛既PSP終於返黎喇.."(開心死.."
跟住 帶左返周未個度玩..
跟住同Dicky2 去左食野..(好好食喔.."
食完就返屋企.."玩左陣PSP就做功課.."
做哂就上網搵爆機檔..頂搵左半日都搵唔到.."
跟住就玩PSP 食飯 搵野.."咁又過左一日喇.."
為何 我總是忘不掉你.. 是否我愛的你太深..
我們曾經許下諾言 說一生一世愛對方 你忘記了嗎!?