呢幾日都冇喇Bl0g.."
因為家姐呢幾日唔知痴左邊條線..."
唔俾玩電腦.."慘情.."
今日早上 遲左起身..成7點3先起身.."
跟住勁快閃左人.."
返到學校 好彩仲好早!"
之後今日I.T打中文..悶到嘔
之後英文要去做乜春問卷.."
我同吳睛和勁慢做.."
返到課室俾Miss FunG嘈..
之後上中文..悶到想訓教.."
悶完就上中史.."
嘩!!勁驚派統測卷..好彩冇派姐..
食完飯..佢要早退,,
唔知點解覺得佢走左..好唔開心同埋個班房好似冇哂人咁.."
I.S堂..係度玩野.."笑死.."
今日統測..去左禮堂..0k易喇.."
跟住要留堂..正爆..唔洗合唱.."
去到成4點半.."
好正..合唱係咁玩..玩..同埋玩.."
放左學買左勁多野食喔!!"
不知不覺..我已經越來越喜歡你.."
如果可以重頭黎過..只想更加努力地保護你..愛著你.."
|