夠啦...今日飛左3班人低=3=''
明明要同牙嘉探牙詩..唔記得..
明明要陪家姐去mk...唔記得..
明明約左悅悅華華佢地去食韓燒..唔記得-3-''
11點幾起左身....dd同牙豪到左sogo..
有成4間卓悅..我點知佢地係邊間喎..
同佢地3條友去左先...叫野食個時..
岩岩好mk同牙琳就黎左啦..
42蚊個個食到飽到嘔...
牙豪行行下閃鬼左...
dd同我地去食乳酪之後去左總統睇兔仔
去左影貼貼...7,7...
之後入左去打太鼓..趕我地出黎玩..
仆街..玩緊嫁大佬...
之後去左許留山..再影埋啲野番屋企..
我記得...聽日約左牙豪同悅悅同埋唔知邊個去買3=3=''
星期1要睇童眼招人..
星期4食韓燒招人...

|