+ 我好想你,真的啦..+


T_T放棄了`不再回頭 `
〃∥流過血的傷口4 o- I" N2 .﹒×°Σ 止血後會留下一條永不消散疤痕||*�°
XDLOVEU
暱稱: ar喵
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
倒數
最新文章
喵...
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 999
今日人氣: 0
累積人氣: 7633
2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


分類: 未分類

琴晚拍了拖..2點幾主席打黎..

我迷迷糊糊中唔記得講左啲乜-3-

起身悅悅約我出街..之後等到佢1點幾都冇反應-3-

冇啦啦細鬼加左我fb之後仲叫左我出黎..

之後就同佢+埋牙祺佢地出左mk

上左車悅先打黎叫我出黎-3-

又放左佢飛機..

同佢地買3個陣何炳打黎..

十幾年佢都冇打過俾我=3=

打俾我個陣...佢地2條仆街係道嘈住曬..聽唔到佢講乜..

坐的士去左金魚街..要我俾錢..傻既xd

女仔就話姐....

行左陣..佢地係到溝我隻兔仔...

哈哈..原來佢地都好仲意我隻兔仔嫁....

之後去左搵牙哥...勁耐冇見佢囉..

係公園坐左陣..去左yes!!靈探去個道玩..

點知牙祺淆底囉...吹到...

之後細鬼個大佬黎左..

佢地係到玩火囉...

同隻兔仔打千秋佢跳左落地

佢慘叫左聲囉..超心痛...

牙哥黎左..係道傾傾下..傾一吻鍾情..哈..

牙哥馬上呆左...之後同牙祺+牙哥去唔知邊道搵女..

牙祺要上番去俾煙..之後同牙哥行去西9..

行個陣傾番之前既野...原來係同佢拍左4日..唔係3日..

多左1...好啦..1吻鍾情係4日既..多左日啦xd

行左陣番屋企囉...

華華生日快樂牙..聽日陪你牙..




訪客留言 (返回 XDLOVEU 的日誌)


mmw071170 於 2010-10-19 12:24 AM 發表:
Cm!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



whc1314 於 2010-10-18 05:24 PM 發表:
我中意您果隻兔仔.好得意xb
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ihun 於 2010-10-18 09:38 AM 發表:
cmcmcmcmcmxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kingofMU 於 2010-10-17 09:57 PM 發表:
c[]mm3nt=)
re
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]