琴晚拍了拖..2點幾主席打黎..
我迷迷糊糊中唔記得講左啲乜-3-
起身悅悅約我出街..之後等到佢1點幾都冇反應-3-
冇啦啦細鬼加左我fb之後仲叫左我出黎..
之後就同佢+埋牙祺佢地出左mk
上左車悅先打黎叫我出黎-3-
又放左佢飛機..
同佢地買3個陣何炳打黎..
十幾年佢都冇打過俾我=3=
打俾我個陣...佢地2條仆街係道嘈住曬..聽唔到佢講乜..
坐的士去左金魚街..要我俾錢..傻既xd
女仔就話姐....
行左陣..佢地係到溝我隻兔仔...
哈哈..原來佢地都好仲意我隻兔仔嫁....
之後去左搵牙哥...勁耐冇見佢囉..
係公園坐左陣..去左yes!!靈探去個道玩..
點知牙祺淆底囉...吹到...
之後細鬼個大佬黎左..
佢地係到玩火囉... 
同隻兔仔打千秋佢跳左落地
佢慘叫左聲囉..超心痛...
牙哥黎左..係道傾傾下..傾一吻鍾情..哈..
牙哥馬上呆左...之後同牙祺+牙哥去唔知邊道搵女..
牙祺要上番去俾煙..之後同牙哥行去西9..
行個陣傾番之前既野...原來係同佢拍左4日..唔係3日..
多左1...好啦..1吻鍾情係4日既..多左日啦xd
行左陣番屋企囉...
華華生日快樂牙..聽日陪你牙..
|