其實你有冇諗過有個問題?
你問我地意見去唔去好,又要預左比我地插?
姐係其實你明知我地係會反對,但仍然抱有希望我地係會支持你去?
既然你知道會被插,姐係知我地多數會係反對啦?姐係知問題出起邊啦?
知道問題所在,而唔去防止/避免,咁你想我地點幫你?
容許我咁講,你問黎真係多9餘架wo?
就算你依家話唔去,但作為同學,作為十幾年朋友,我希望你用一用你個腦諗清楚,點解每一次都會比我地插,比我地去話。
我只可以講,我地唔係鍾意插人,都唔想成日插人,但我地唔想自己既朋友有事出事,無奈果位朋友毫無自覺,我地先出於無奈至去插去話,試問邊有人會鍾意次次講親個話題都只會係去插人而最後雙失離場?真心希望你自己諗清諗楚。
以上 |