無聊咁開左eco個file睇 原來都cut左唔少圖... 當load緊果陣 我事旦開左1幅黎睇... 就抽中左呢張...(餘下兩張為頭一張的下文=0=)
轉返以前的髮型已差不多5日 已我本人都在上個再上個星期日剪了髮T^T 長髮的變了短髮的....sosad 回ECO正題=v= 我都差不多是時候回上城了 在這團生活了三個月多的時間 都發生了/認識了不少事/人 我離開 不是討厭該團 乃是我並不會留在一個地方長的時間 雖然有點討厭CT那貪錢的性格 但其實他人都不錯 還有他那不會收口的衝動... 真的要改改..." 老實講 呢個團既掛位真係幾方便... 我都有d唔捨得xD 但冇辦法...orz 暫時預定4月完結之日 便是我搬家之日 目標地:上城11點方向,賢者之家後方
今日 無奈事不提了=v=" 點解次次都係眼訓狀態下搵場 先會搵到神場\口/!? 最後... 終於比我升上左50Job了... 地獄波波池>0< (本名:元素四重奏) 好玩xD
為左慶祝上左50Job 我決定休息一日 今日唔帶升...orz 繼續煲片...orz 0079煲完 0080煲完 0083煲完 接下來將會進入0086既時代... Gundam Z
啊~ 好累呢 頭先帶完一場了 自己隻精靈使升上82了~ 開心>w< job就仲差12.3%先夠50....orz 聽日要加油先得了 話說今日賺左2千4百萬@0@ 計埋之前賺果d e+有9千3百萬>0<! 差7百萬就賺左1億>< xD
升Lv果然好痛苦...orz 琴晚都係賺左千5萬v__v 其實係有機會過左千5萬 不過都係算數...orz 希望今晚可以突破千5萬orz
頭先上官網睇啦 點知...
GC啊 你地未免太懶吧?
琴晚 數Game錢... 數數數數數 數左大約10個左右 d錢加加埋埋... 居然連5千萬都冇...orz(唔計後後後後備果2億既話orz)
為左將會出既精選3,髮盒,IRIS卡片系統... 一定要儲錢...orz 由今日起 至少都要打一場遺(收費帶升) 今日已經賺左千5萬 希望儲到=v=" 順便+左動力升精靈 升精靈就會升埋EC a.a 精靈差1.3Job就雙50xD EC就o岩o岩上左41Job 距離雙50... 唉~(遠目 劍呀... 你呀... 幾時先Lv99.......orz
二話不說 我一生人之中 最令我尊敬既人 曾未出現過 但能令我恨之入骨既 起碼有兩個 就係我老豆老母 我頂佢個肺 少少野都無啦啦屌尻我 唔關我事既 都埋黎屌尻我 乜撚事呀 18年黎都係咁wo 自己壓力大 就咪撚搵我出氣啦柒尻 唔知情唔知路就無啦啦比人屌 你試下丫
雙經到了 要爆肝了 真慘呢~
GC出了新活動 真想去玩玩 可惜 要爆肝~"~ 不打緊吧 活動期限為2星期 爆了1星期肝 之後再慢慢玩吧^^"
改完Bug了 白子的任務 有怪打了*v* 有Boss打了A口A
而選了貝利爾路線的主線任 終於能跟蜜汁少女.... 不不不... 終於能跟謎之少女交手了>o<