ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 3 月 21 日  星期日   晴天


2010-03-21 分類: 未分類

留位0.0"



2010 年 3 月 20 日  星期六   晴天


2010-03-20 分類: 未分類

今日
我老媽打比我
叫我搵佢同事阿Ken
咁就打啦
阿Ken同我講
個日本教授指名道姓
問我起邊=口=!
結果
今日就出左去會佢地
帶佢地去左文武廟
又睇左永利街果邊
係到睇,係到參觀
都過左幾粒鐘= =!
之後會合珊姐
有2個老人家,一個3x既媽媽同一個9歲既囡囡
全部日本人
個囡囡幾q xD
同佢地行左陣
後來帶佢地坐電車
送佢地返酒店
跟住就走了
我就趕返去沖涼
d煙味好討厭= =!
跟住就攻防~
開左詩詩隻ec去打
我隻零有3000
點知佢隻ac得18xx.../__\
我太弱了=[
之後RVR
我又去左北

又高分過佢xD
我又上左回復榜同收集石仔榜 =w=
頭先帶升
賺左1700m...
但好累...
真係好累好累...
但收得錢,冇法唔帶
後來詩詩打左比我
陪我傾左陣
成個人都精神返d了~

佢都頂唔順了
就放佢走,比佢訓
我個場就得返半個鐘
打埋果半個鐘就訓=x="



2010 年 3 月 18 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 3 月 17 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


2010-03-12 分類: 未分類

今日
出席K團既團聚 - 自助餐
集合時間:1800
我到達既時間:1745
係第一個到左
第二個人到既時間:1808
出發時間:1823
但人未齊
差六個人
到達目的地
點菜@@"
有多一個人到左
差五個人
o岩o岩遞單果陣
有多三個到左
只差兩個人
開餐@0@
食食下野途中
有一個人到左
最後仲差一個人
我地叫左壽司,刺生,鍋,串燒,天婦羅....食物
最後一個人到了!
好!
由於記憶體有限(?)
記得既人既名就會被列出
記唔起既...無名氏!xDDD(拖
零• , LEK , 才人 , 戀帝(男人黎...) , 雪花 , 迪迪 , Bee , 紫媽 , 雞小豬 , 小路 , E佬 , 笨詩 , 無名氏1號 , 無名氏2號
我地邊食邊傾計
期間佢地就起到講左少量H野
我就只好聽聽就算
笑下就算了
有位靚女侍應送食物黎
黎到我旁邊放
我見佢好似唔夠位
就移少少位比佢
點知佢就差d僕左黎我到=///="

班友仔就等個靚女走左就話佢猴擒xD
我心諗
你...sosad~
食左好多野,好鬼飽@@"
我叫左四罐雪碧炸
好少=[
跟住我地去尖東海旁
期間
大佬條手鍊斷左@0@
我啦
仲有幾個人都執左
唔...
返埃米爾世界必需之物啊!(拖
去到海旁
我地起到吹水
係咁傾ECO d野
後來我地就去左小路屋企@@"
玩鋤大D @@
10m一隻囧!
原本我就只玩一場既
點知就變左係咁玩...
好彩之前賣物賺左d錢..."
結果都玩左10場多吧(?)
呵~
估唔到我都贏左580m返黎@@"
半本Ex~ xDDD
返去啦
同笨詩算係同線
咁同迪迪佢地say 88~
我地就搭官塘線~
坐低
見應該唔會有野講..."
就好行咁問佢幾大啦
原來佢中5既~
都幾高~"~
佢係咁講佢ECO d野我聽
我諗佢應該都冇乜點同人傾訴果類(?)
佢就識親ECO果D人,就衰人黎
我果D就好人黎囧!
囧晒
尤其佢ECO d史
成12點,佢話佢行果條路
一盞街燈都唔會著囧
結果我就比左我深愛既紅色電筒佢用T^T
咁希望佢返去果陣唔會有D咩事啦~
今日玩得幾開心@@"
但又我發覺
我既存在
係咪只適合被吐糟呢?
只適合做一個傾聽者既角色?
就好似同笨詩傾計咁
佢向我吐完之後
成個人係舒服左好多咁
對現時既我黎講
我只會想
過得一日得一日...
搵人吐糟...
算啦
人地靠我
我搵返人地
咁人地靠我黎做咩?
都係依舊自己收收埋埋
簡中起我呢個唯一會放下面具既世界上
少少少少咁吐吧...



2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


2010-03-11 分類: 未分類

太好了
怪叔叔終於從台灣工幹完回來啦
很掛她呢~xD

剛才跟怪叔叔打了場遺
說了很多的話
話說
其實我很擔心怪叔叔
擔心她在台灣有沒遇到地震..."
她曾答應過我會過來香港請我吃飯吧
所以她不能死@@"

ECO
將快S9了~
我巫師剛學了重力刀
我要趁精怒CD未變3分鐘前學學玩xD
之後升槍
我們F系去到那邊打怪會很痛苦的吧
槍手不怕
槍手有必中*v*
所以要努力升了...我那沒敏的槍......sad



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

唔~
今日返完教會,就即刻飛去九展~
排隊買飛
排隊入場
排隊排隊排隊排隊排隊排隊.......~"~
桔桔(ECO叫:紅毛貓)未買飛@@
我就做好心比佢同個fd打尖A[]A
不過..."
我去到入場門口先見到佢=w="
冇得打尖@@
另一個原因係佢地未買到飛=x="
原來佢真人靚過上鏡@@(逃
入左場,吸左印仔
上左3樓搵木炭(ECO叫:木頭)
個衰仔得個15歲
鬼咁高QAQ
作死你T口T
一齊落去陪桔桔同佢個FD排隊
一齊入去會場到行行
結果買左少少野=w=
跟住繼續行啦
之後兩位可愛既小姐就肚餓
咁就落左去餐廳
點知炭炭要陪FD,所以走左Q口Q
得返我一個對住兩位靚女@@
入左去坐左陣
係咁比人催叫野食= =
叫左啦
之後起到吹水啦
食野@@
又幫兩位小姐影相=口=
有人倒瀉水A口A
好彩都冇事~

聽日再打,累=W=



2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類

求你把我在你的記憶中刪去...



2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


2010-02-16 分類: 未分類

約左禾真,Bee&大佬(即 雞小豬)
去睇戲
去左奧海城睇神火之賊
感情ok wo~
不過就好似短左d =3="
跟住琴晚同禾真,冬天,萌獸,杯杯,型型,大佬& Bee 去唱通宵K~ @@
8點幾開始
踩到落5點9...=x="
呵呵呵~
我識唱Endless Story~ A[]A
去到3點幾左右
我恰左陣=x=
4點幾就醒左.___."
大家都開始頂唔住@@
好彩我恰左陣A[]A
我真係個天材~ =w= (逃
唱完
落到街
凍到阿媽都唔認得=x=
原本就各散啦
冬天話想睇戲
我冇所謂,禾真都係
咁就叫埋大佬去
4個人去左MK百老匯睇蘇乞兒 =3=
除左打鬥係3D...
其他正常.....
除左打鬥較好睇d...
其他都麻麻地....



2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


農曆年初一 x 情人節 分類: 未分類

農曆年初一 × 情人節
祝大家新年+情人節快樂
大家要好好抓緊幸福
不要好像某零一樣
吃虧過後又再吃虧

永遠都不懂學乖...