今日
出席K團既團聚 - 自助餐
集合時間:1800
我到達既時間:1745
係第一個到左
第二個人到既時間:1808
出發時間:1823
但人未齊
差六個人
到達目的地
點菜@@"
有多一個人到左
差五個人
o岩o岩遞單果陣
有多三個到左
只差兩個人
開餐@0@
食食下野途中
有一個人到左
最後仲差一個人
我地叫左壽司,刺生,鍋,串燒,天婦羅....食物
最後一個人到了!
好!
由於記憶體有限(?)
記得既人既名就會被列出
記唔起既...無名氏!xDDD(拖
零• , LEK , 才人 , 戀帝(男人黎...) , 雪花 , 迪迪 , Bee , 紫媽 , 雞小豬 , 小路 , E佬 , 笨詩 , 無名氏1號 , 無名氏2號
我地邊食邊傾計
期間佢地就起到講左少量H野
我就只好聽聽就算
笑下就算了
有位靚女侍應送食物黎
黎到我旁邊放
我見佢好似唔夠位
就移少少位比佢
點知佢就差d僕左黎我到=///="
哈
班友仔就等個靚女走左就話佢猴擒xD
我心諗
你...sosad~
食左好多野,好鬼飽@@"
我叫左四罐雪碧炸
好少=[
跟住我地去尖東海旁
期間
大佬條手鍊斷左@0@
我啦
仲有幾個人都執左
唔...
返埃米爾世界必需之物啊!(拖
去到海旁
我地起到吹水
係咁傾ECO d野
後來我地就去左小路屋企@@"
玩鋤大D @@
10m一隻囧!
原本我就只玩一場既
點知就變左係咁玩...
好彩之前賣物賺左d錢..."
結果都玩左10場多吧(?)
呵~
估唔到我都贏左580m返黎@@"
半本Ex~ xDDD
返去啦
同笨詩算係同線
咁同迪迪佢地say 88~
我地就搭官塘線~
坐低
見應該唔會有野講..."
就好行咁問佢幾大啦
原來佢中5既~
都幾高~"~
佢係咁講佢ECO d野我聽
我諗佢應該都冇乜點同人傾訴果類(?)
佢就識親ECO果D人,就衰人黎
我果D就好人黎囧!
囧晒
尤其佢ECO d史
成12點,佢話佢行果條路
一盞街燈都唔會著囧
結果我就比左我深愛既紅色電筒佢用T^T
咁希望佢返去果陣唔會有D咩事啦~
今日玩得幾開心@@"
但又我發覺
我既存在
係咪只適合被吐糟呢?
只適合做一個傾聽者既角色?
就好似同笨詩傾計咁
佢向我吐完之後
成個人係舒服左好多咁
對現時既我黎講
我只會想
過得一日得一日...
搵人吐糟...
算啦
人地靠我
我搵返人地
咁人地靠我黎做咩?
都係依舊自己收收埋埋
簡中起我呢個唯一會放下面具既世界上
少少少少咁吐吧... |