ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 6 月 3 日  星期四   晴天


2010-06-03 分類: 未分類

嗯嗯
今日係又沒on過ECO(唔計RVR)
繼續 星空幻想 慢升之路~OTZ
今日升到18就停左
因為夠鐘RVR xD
on左ECO
去到pvp場門口
先醒起應承左星期四幫小路佢地北軍
不過老實講
去北真係好悶~__~
人家有唔係專業
更唔係勁
係咁同自己補技
一見人扣/死
就回血/復
果時先興奮返少少~__~
因為知道北軍好似好散
唔多聽人指揮囉
一見d人死晒
啊哈~
我開心既時間黎了~xDDD
點解?
就係要偷偷走返出去
打石仔...orz
上個禮拜果次
真係好正
好多勁過我既打手/神官/詩人
都出唔到xDD
我起cr仲比人點左名話我都出到去>0<
不過今場就真係....
我決定偷出既時間太耐了...
搞到今場都冇乜野玩
不過
今日出到去
又見到佢了
比佢捉住左orz
如果可以既話
我都想企定定比佢捉住or打死埋orz
可惜打死我果個唔係佢xD
過左幾秒
佢都死埋
我地兩個死埋一齊lu~
不過有自己軍黎復我
其實我唔多想佢地黎復我的xD
至起碼
比我再攤多陣
同佢一齊咁攤起到...
我記得之前都試過
比起今次更埋
點都好啦
復左,附近又冇敵軍
唔起身會比人鬧orz
而且
佢都返左去lu
咁我就只好繼續打下石,幫補/復咁啦
最後北軍主場都係輸
我入黎北軍
冇見過北軍主場贏過=0="
不過算啦
我黎RVR都係幾個目的姐~
過下回血癮
過下復人癮
過下跟住一大班人行黎行去打架,而我就補血&復人既癮
仲有打下石仔
最後就係
望下D野
望d咩?
就係望d野囉
呢d心知就好啦xD

都忘了
上次小欣欣決定合大魔劍
呵~
今次仲唔比我買到料比你?xD
我果把呢
就我地3個人~
你果把得我地兩個同賣果粒珠既人orz
哇卡卡
其實我問你買左未果陣
我已經去左咁掣買了xDD
去PVP幫把劍開光~
就玩左陣(迷:成4,5日前既野e+先講= =?)(我:你理得我~)
後尾
小欣欣問左d令我好驚訝既問題....
問我果個人係咪果個果個
我就扮唔知咩事
佢就講點解覺得係...
我又好自然咁答左句...
成19個week既野你都記得...
答完之後
我醒左
我蠢左
點解會答左d咁既野...orz
佢就話我記得係19個week,我仲勁...
我心諗
HaHa..我當然記得...orz(苦笑)
我倒是個個禮拜都數住....
不過算啦
如果小欣欣你睇到呢幾段野
唔好問我咩事啦
我未必會答orz

好打住咁多
繼續星空慢升之路..."



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 6 月 2 日  星期三   晴天


2010-06-02 分類: 未分類

今日
沒on過ECO(除了RVR)
全日都在"星空幻想"....orz
無言..
打左成日
隻人先得Lv13...
其餘3隻人都未升過...
不過我用緊果隻人都ok靚@@
有校服look @0@!
正xD



2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

唉~
今日真sosad
男ac開了個女ac用的髮型書...
RVR又上唔到回血榜&石仔榜
去考試搭的冇左$40(回程跟返的士黎果條路行返出去~__~)
考口試又冇野講
600點虛寶出新野

還好
頭先打巴魯媽媽都出了一塊雪皮...orz
聽日or後日我要爆點\口/



2010-06-01 不屑 分類: 未分類

PK了...=,=
頭先先醒起
原來今日考中文口試=,=
好彩係6點半= =
天啊
點解要咁遲先有得考啊
浪費晒我D打機時間啊(逃

陣間上網睇地圖...orz



2010 年 5 月 30 日  星期日   晴天


2010-05-30 分類: 未分類

哇卡卡
今日到本大爺(?)做主席帶唱=,=
該死的投影機
給本大爺(?)壞機!?
你找死定了= =+
還好
領詩都總算順順利利orz
只是大家跟我一起背唱吧xD
不不不
偶不用背a.a
因為我在手機中都放了個powerpoint A口A
我真是天才~



2010-05-30 分類: 未分類

哇卡卡~
我家的EC終於上了80~
不不不
上了80好幾天了~
應該是上了50Job~ A口A
太好了~
能跟萌獸叔合體*v*
明天就問朋友借記沙轉回2-1 >0<!



2010 年 5 月 28 日  星期五   晴天


2010-05-28 分類: 未分類

今日同L同New去唱
唱早場
怕起唔到身
所以就叫左我拍檔同new叫我起身=v="
果然我自己set既鬧鐘係冇用的...sosad
到左
得3丁友orz
的確排除了爭咪既情況...
但轉爭第樣...
那就是遙控....orz
大家都唱到OK high =v="
唱唱下
某種feel黎左=x=
好彩冇事~__~
唱完就去行信和
行完就過左KFC打Deck
好多學生妹W0W
唔理,打Deck =v=
我地3個都炒車了xDD
4點幾就過左現時點行左陣就搭MTR走人
返到黎開ECO
見到EC上了80
感動
離50技不遠
更感動OTZ



2010 年 5 月 27 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 5 月 26 日  星期三   晴天


2010-05-26 分類: 未分類

天啊~~~
點解要我帶領詩/口\?
做主席呢家野唔o岩我玩架T口T
唉~
諗歌又煩
諗講咩又煩
sosad.../口\

暫時決定既歌:
若你能看見
雲彩



2010 年 5 月 24 日  星期一   晴天


2010-05-24 分類: 未分類

運程 - 愛情
採取保守的戀愛態度,對愛人產生懷疑。或是遇到一段輕浮的戀情,有些挑剔,導致戀愛狀況不冷不熱。單戀的你不敢表白,沒有辦法讓你們的關係更進一步。
 
 

單戀的你不敢表白,沒有辦法讓你們的關係更進一步。
.................
或許是吧...但其實我都只不過是跟她的意思去行....
有人跟我說,她那句只不過是意氣用事
或許是吧
但我卻很傻的去跟著做...



2010 年 5 月 23 日  星期日   晴天


2010-05-23 分類: 未分類

運程 - 愛情
遇上一場虛偽的愛情。表面上你們似乎對彼此都沒有什麼太大的怨言,但是私底下你們卻常找自己的好友哭訴。其實這都是因為你們不願意去面對將來的挑戰。你們只願意活在過去的想法中,只會是一些逃避的心態。你有可能陷入曖昧的戀情或者三角關係,不斷地為流言所困,最後還會遭受情人背叛。

好亂...
都唔知e+自己想點...
個心入面好似多左個咁...
唔通2年8個月既承諾...
就起18個星期+3日就結束/守唔住...?



2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 5 月 13 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 5 月 7 日  星期五   晴天


2010-05-07 分類: 未分類

天啊~~~
點解今日係黃雨,而唔係黑雨...!?

天啊~~~
點解今日會咁7.7,溜低左個筆袋起巴士到...!?

天啊~~~
點解ZZ會係一套GAG/笑片.../口\!?

天啊~~~
點解呀點解呀點解呀點解呀點解呀點解呀!?

天啊~~~............(消音