嗯嗯
今日係又沒on過ECO(唔計RVR)
繼續 星空幻想 慢升之路~OTZ
今日升到18就停左
因為夠鐘RVR xD
on左ECO
去到pvp場門口
先醒起應承左星期四幫小路佢地北軍
不過老實講
去北真係好悶~__~
人家有唔係專業
更唔係勁
係咁同自己補技
一見人扣/死
就回血/復
果時先興奮返少少~__~
因為知道北軍好似好散
唔多聽人指揮囉
一見d人死晒
啊哈~
我開心既時間黎了~xDDD
點解?
就係要偷偷走返出去
打石仔...orz
上個禮拜果次
真係好正
好多勁過我既打手/神官/詩人
都出唔到xDD
我起cr仲比人點左名話我都出到去>0<
不過今場就真係....
我決定偷出既時間太耐了...
搞到今場都冇乜野玩
不過
今日出到去
又見到佢了
比佢捉住左orz
如果可以既話
我都想企定定比佢捉住or打死埋orz
可惜打死我果個唔係佢xD
過左幾秒
佢都死埋
我地兩個死埋一齊lu~
不過有自己軍黎復我
其實我唔多想佢地黎復我的xD
至起碼
比我再攤多陣
同佢一齊咁攤起到...
我記得之前都試過
比起今次更埋
點都好啦
復左,附近又冇敵軍
唔起身會比人鬧orz
而且
佢都返左去lu
咁我就只好繼續打下石,幫補/復咁啦
最後北軍主場都係輸
我入黎北軍
冇見過北軍主場贏過=0="
不過算啦
我黎RVR都係幾個目的姐~
過下回血癮
過下復人癮
過下跟住一大班人行黎行去打架,而我就補血&復人既癮
仲有打下石仔
最後就係
望下D野
望d咩?
就係望d野囉
呢d心知就好啦xD
都忘了
上次小欣欣決定合大魔劍
呵~
今次仲唔比我買到料比你?xD
我果把呢
就我地3個人~
你果把得我地兩個同賣果粒珠既人orz
哇卡卡
其實我問你買左未果陣
我已經去左咁掣買了xDD
去PVP幫把劍開光~
就玩左陣(迷:成4,5日前既野e+先講= =?)(我:你理得我~)
後尾
小欣欣問左d令我好驚訝既問題....
問我果個人係咪果個果個
我就扮唔知咩事
佢就講點解覺得係...
我又好自然咁答左句...
成19個week既野你都記得...
答完之後
我醒左
我蠢左
點解會答左d咁既野...orz
佢就話我記得係19個week,我仲勁...
我心諗
HaHa..我當然記得...orz(苦笑)
我倒是個個禮拜都數住....
不過算啦
如果小欣欣你睇到呢幾段野
唔好問我咩事啦
我未必會答orz
好打住咁多
繼續星空慢升之路..."
|