今日 出左元朗探險~ 目標係搵小欣欣xDD 我既直覺果然好準 一估就估中邊個廣場wwwwwwwww 當然都洗左少少橫手既wwwwwww 入到去 就見到間野 點知... 佢未返到=w=" 咁就落左去吉野家食飯=v= 好飽..." 好~ 再度出發! 打比小欣欣 問下佢返左黎未xDD @0@ 同想像中差唔多xDDDDDDDDDDDD 樣子唔差@@ 都算高orz(謎:別無視對鞋啊~) 借key去wc~ 點知開唔到門=口=! 又人入男廁@@ 跟住入=w= 呼~ 返鋪頭吹下水先wwwwwwww 買左個夾=x=" 玩左陣=x= 點知 佢老細打比佢了..." 應該係個CCTV..." 小欣欣對唔住啊~~~~~~~~~~~~/口\
最*討厭我老母= = 經常選擇性失聰+選擇性失憶 自以為是,高高在上,識話人唔識話自己
屋企你搵錢最多 So what?
你係阿媽 So what?
你養我地 So what?
咁就可以無視我既感受? 咁就可以侮辱我?(同時間你自己侮辱緊你自己)
我服你 係服公司入面你做得野 同同事關系良好
但唔該你唔好同我起屋企都係到擺架子 唔該你要求我時 同時請你諗諗我既意願 成日話我對個家呢樣唔好果樣唔好 我對個家好你就理都唔理 我發少少脾氣,我嘈兩嘈 就話我呢樣話我果樣 唔該你自己反省下啦 點解我會嘈啊 點解若無其事我會火起啊 你果種自以為是既性格好*討厭呀
今日呢 係今年暑假第一日返MKNEC=0= 以防萬一 叫左起"星空"識既水水call我,叫我起身~ wwwwwwwww 神奇既我... 當然起到身wwwwwwww 只不過又訓返半個鐘=x= 唔通都係要笨欣叫先有效?xD(逃) 最後 當然........ 都係早到=w=
返到去 同上年做既差唔多.. 悶死orz 偷上2kf搵水吹wwwwwwwwww
話咁快就5點... 但我5點搭半先走orz 嘛~同班同事傾耐左=x="
今日 返完教會就搭MTR去油麻地 去果頭又行信和? nonono~ 係K團小團聚 油麻地..當然係去小路屋企wwwwwwwww
今日出席既人有... E佬,我,迪迪,Bee姐,嵐葉,王妃,大俊,小路,膠小珊 啊啦 仲有遲左好耐既才人仔仔wwwwwwwwww 嘛,仔仔才不是我的仔=w= 由於佢真係幾細個.. 個樣真係幾得意xDDD 人地叫我零哥哥的030 唉... 我又買左2包薯片先上去....(拖走)
玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩........(再拖走)
嘛 今日又發了個囧夢=0= 成個夢都唔知點講出黎好... 太囧了 不過又係同女有關orz um... 澄清一下先 最後果part係冇關的=w=
一早比老媽扔左去交管理費同飛髮......... Oh no~ 我d頭髮...orz(巴飛) 不過由n個月前... 拖到e+... 算啦,都係剪左佢算orz 先沖個涼,陣間就落去交管理費同飛髮 沖緊果陣 先記起小朱今日好似都係6點左右先用得機 又冇得升lu sosad 咁諗住上黎qooza睇下有冇野睇啦 見到我好拍檔+好朋友小欣欣打左blog 又見到第一句就話好唔開心 咁就飛撲入去睇啦 唔唔... 原來係咁... 睇睇下 自己都有d唔開心 點解? 作為拍檔+好朋友(盡管只在ECO入面) 我居然一d野都幫唔到手 朋友唔開心 我冇辦法去關心佢 我冇辦法為呢個朋友去解困 我冇辦法做呢個朋友既聆聽者 太失敗 面對住一直以黎 無論做d咩都失敗既自己... 我想知自己有d咩係做得好... 今日既就講住呢d先orz 落去交錢+飛髮...(轟飛)
冇一部屬於自己既電腦果然真杯具....." 錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊 錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊 錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊....(拖走)
感謝某小朱做左我升Lv動力~ 今日零某升上了96Lv啦~ 不過最慘既係我部腦死左... 而且下week起又要過joe姐到做義工...orz e+開始真係要儲錢了... 儲錢買新電腦\___/
有種突如其來的嫉妒感... 潛在我心深處的黑暗... 開始作動了... 到底是甚麼的一回事... 為啥我會這樣的... 只是一個稱呼... 就能令我這樣... 很討厭這樣的自己...
嘛 終於給小朱上了45job... 之後都唔知升佢ec還是繼續升賢 升賢又唔知上80?還是50job..." 唉~ 94%... 仲有6%先96Lv... 幾時先99...(遠目
琴晚諗住早d訓 點知隻狗就係咁嘈=.= 忍唔住想出去@#$%^&隻狗 阿媽就話有隻識飛既物體= = 體型屬中等 嘛 識飛=.= 喂喂 不要跟我說是格札a= =|||| 結果我老媽就回房睡了 我就在捕王(?) 捕了約10分鐘都不見 就行入廚房 廚房另一個出口就是"騎"樓 我就拿了武器2號-光束軍刀(掃把) 至於武器1號就是光束步槍(BB彈槍;我弟弟的)=,= 呆了約2分鐘都不見任何生物=0= ! NT一閃 一擰轉身面向"騎"樓的門的下方 發現了一部巨型機體 弊 光束步槍的能量棒剩餘4格...(沒彈) 不理了 開火! (槍聲*4) 重型機體避開了我的射擊攻擊!? 很高的機動性! 突然有種 不愉快 的感覺逼近..... 重型機正以高速衝過來!!!?? zero system啟動 0100000000000 0000000000000 0000000000000 0000000000000 0000000000000 0000000000000 0000000000000 0000000000000 0000000000000 見到了! 啊~~~!!!!! 月盈斬!(這不就是小伊的絕招???) K.O. 剛好我爺爺行過 很好 請替我收拾好現場=___,= 這隻就是在我人生中第1隻被我K.O.的格札....
後來 我回房睡覺~ 死格札的亡靈囧!!! Oh Sh!t ~!!! 億萬隻格札大軍正衝向著我囧!!! ~#$%^&^%^& 正想拿大型武器攻擊(真真正正的超高出力光束步槍=__,=) 居然冇電囧! 億萬格札亡靈大軍衝破了最終防線! 不...不要... 嗚哇~~~!!!!! (被埋了) (彈起) 囧 你那@#$%的死格札 害得我作了這種囧夢=x="
帶了小朱升等0v0 前天上了7x(?) 今天上了44Job @0@ 恭喜 明天再帶你orz
另外 決定了以後盡可能完RVR就訓0,0
有點掛住某d名句...(默
" 俺のこの手が真っ赤に燃える! 勝利を掴めと轟き叫ぶ! 爆熱! ゴッドフィンガー! "
" 流派 ~ 東方不敗ば ~ 王者の風よ ~ 全新 ~ 系列 ~ 見よ ~ 東方ば赤い燃えてる "
懶得搵其他=v=