ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010-07-26 分類: 未分類

今日
出左元朗探險~
目標係搵小欣欣xDD
我既直覺果然好準
一估就估中邊個廣場wwwwwwwww
當然都洗左少少橫手既wwwwwww
入到去
就見到間野
點知...
佢未返到=w="
咁就落左去吉野家食飯=v=
好飽..."
好~
再度出發!
打比小欣欣
問下佢返左黎未xDD
@0@
同想像中差唔多xDDDDDDDDDDDD
樣子唔差@@
都算高orz(謎:別無視對鞋啊~)
借key去wc~
點知開唔到門=口=!
又人入男廁@@
跟住入=w=
呼~
返鋪頭吹下水先wwwwwwww
買左個夾=x="
玩左陣=x=
點知
佢老細打比佢了..."
應該係個CCTV..."
小欣欣對唔住啊~~~~~~~~~~~~/口\



2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


2010-07-24 分類: 未分類

最*討厭我老母= =
經常選擇性失聰+選擇性失憶
自以為是,高高在上,識話人唔識話自己

屋企你搵錢最多
So what?

你係阿媽
So what?

你養我地
So what?

咁就可以無視我既感受?
咁就可以侮辱我?(同時間你自己侮辱緊你自己)

我服你
係服公司入面你做得野
同同事關系良好

但唔該你唔好同我起屋企都係到擺架子
唔該你要求我時
同時請你諗諗我既意願
成日話我對個家呢樣唔好果樣唔好
我對個家好你就理都唔理
我發少少脾氣,我嘈兩嘈
就話我呢樣話我果樣
唔該你自己反省下啦
點解我會嘈啊
點解若無其事我會火起啊
你果種自以為是既性格好*討厭呀



2010 年 7 月 22 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


2010-07-19 分類: 未分類

今日呢
係今年暑假第一日返MKNEC=0=
以防萬一
叫左起"星空"識既水水call我,叫我起身~ wwwwwwwww
神奇既我...
當然起到身wwwwwwww
只不過又訓返半個鐘=x=
唔通都係要笨欣叫先有效?xD(逃)
最後
當然........
都係早到=w=

返到去
同上年做既差唔多..
悶死orz
偷上2kf搵水吹wwwwwwwwww

話咁快就5點...
但我5點搭半先走orz
嘛~同班同事傾耐左=x="



2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


2010-07-18 分類: 未分類

今日
返完教會就搭MTR去油麻地
去果頭又行信和?
nonono~
係K團小團聚
油麻地..當然係去小路屋企wwwwwwwww

今日出席既人有...
E佬,我,迪迪,Bee姐,嵐葉,王妃,大俊,小路,膠小珊
啊啦
仲有遲左好耐既才人仔仔wwwwwwwwww
嘛,仔仔才不是我的仔=w=
由於佢真係幾細個..
個樣真係幾得意xDDD
人地叫我零哥哥的030
唉...
我又買左2包薯片先上去....(拖走)

玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩........(再拖走)



2010 年 7 月 16 日  星期五   晴天


2010-07-16 分類: 未分類


今日又發了個囧夢=0=
成個夢都唔知點講出黎好...
太囧了
不過又係同女有關orz
um...
澄清一下先
最後果part係冇關的=w=

一早比老媽扔左去交管理費同飛髮.........
Oh no~
我d頭髮...orz(巴飛)
不過由n個月前...
拖到e+...
算啦,都係剪左佢算orz
先沖個涼,陣間就落去交管理費同飛髮
沖緊果陣
先記起小朱今日好似都係6點左右先用得機
又冇得升lu sosad
咁諗住上黎qooza睇下有冇野睇啦
見到我好拍檔+好朋友小欣欣打左blog
又見到第一句就話好唔開心
咁就飛撲入去睇啦
唔唔...
原來係咁...
睇睇下
自己都有d唔開心
點解?
作為拍檔+好朋友(盡管只在ECO入面)
我居然一d野都幫唔到手
朋友唔開心
我冇辦法去關心佢
我冇辦法為呢個朋友去解困
我冇辦法做呢個朋友既聆聽者
太失敗
面對住一直以黎
無論做d咩都失敗既自己...
我想知自己有d咩係做得好...
今日既就講住呢d先orz
落去交錢+飛髮...(轟飛)



2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


2010-07-15 分類: 未分類

冇一部屬於自己既電腦果然真杯具....."
錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊
錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊
錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊錢啊....(拖走)



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 7 月 14 日  星期三   晴天


2010-07-14 分類: 未分類

感謝某小朱做左我升Lv動力~
今日零某升上了96Lv啦~
不過最慘既係我部腦死左...
而且下week起又要過joe姐到做義工...orz
e+開始真係要儲錢了...
儲錢買新電腦\___/



2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


2010-07-13 分類: 未分類

有種突如其來的嫉妒感...
潛在我心深處的黑暗...
開始作動了...
到底是甚麼的一回事...
為啥我會這樣的...
只是一個稱呼...
就能令我這樣...
很討厭這樣的自己...



2010-07-13 分類: 未分類


終於給小朱上了45job...
之後都唔知升佢ec還是繼續升賢
升賢又唔知上80?還是50job..."
唉~
94%...
仲有6%先96Lv...
幾時先99...(遠目



2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 星期四

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:S.M.S骷髏小隊 )


2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


零式大戰死格札=__=" 分類: 未分類

 琴晚諗住早d訓
點知隻狗就係咁嘈=.=
忍唔住想出去@#$%^&隻狗
阿媽就話有隻識飛既物體= =
體型屬中等

識飛=.=
喂喂
不要跟我說是格札a= =||||
結果我老媽就回房睡了
我就在捕王(?)
捕了約10分鐘都不見
就行入廚房
廚房另一個出口就是"騎"樓
我就拿了武器2號-光束軍刀(掃把)
至於武器1號就是光束步槍(BB彈槍;我弟弟的)=,=
呆了約2分鐘都不見任何生物=0=

NT一閃
一擰轉身面向"騎"樓的門的下方
發現了一部巨型機體

光束步槍的能量棒剩餘4格...(沒彈)
不理了
開火!
(槍聲*4)
重型機體避開了我的射擊攻擊!?
很高的機動性!
突然有種 不愉快 的感覺逼近.....
重型機正以高速衝過來!!!??
zero system啟動
0100000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
0000000000000
見到了!
啊~~~!!!!!
月盈斬!(這不就是小伊的絕招???)
K.O.
剛好我爺爺行過
很好
請替我收拾好現場=___,=
這隻就是在我人生中第1隻被我K.O.的格札....

後來
我回房睡覺~
死格札的亡靈囧!!!
Oh Sh!t ~!!!
億萬隻格札大軍正衝向著我囧!!!
~#$%^&^%^&
正想拿大型武器攻擊(真真正正的超高出力光束步槍=__,=)
居然冇電囧!
億萬格札亡靈大軍衝破了最終防線!
不...不要...
嗚哇~~~!!!!!
(被埋了)
(彈起)

你那@#$%的死格札
害得我作了這種囧夢=x="



2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


2010-07-06 分類: 未分類

帶了小朱升等0v0
前天上了7x(?)
今天上了44Job @0@
恭喜
明天再帶你orz

另外
決定了以後盡可能完RVR就訓0,0



2010 年 7 月 5 日  星期一   晴天


2010-07-05 分類: 未分類

有點掛住某d名句...(默

" 俺のこの手が真っ赤に燃える! 勝利を掴めと轟き叫ぶ! 爆熱! ゴッドフィンガー! "

" 流派 ~ 東方不敗ば ~
王者の風よ ~
全新 ~ 系列 ~
見よ ~ 東方ば赤い燃えてる "

懶得搵其他=v=