ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 11 日  星期一   晴天


2011-04-11 分類: 未分類

開始唔想返工了.........."



2011 年 4 月 4 日  星期一   晴天


2011-04-04 分類: 未分類

泰迪島....
很久都沒回來了...
其實可以的話...
我真的不想過來...
我過來的話
這就正意味著........



2011 年 3 月 20 日  星期日   晴天


2011-03-20 分類: 未分類

頭痛......



2011 年 3 月 16 日  星期三   晴天


終於有回信啦>< 分類: 未分類

太好了!!!
我那三個日本大學生朋友都平安~ ^^
而且都找到自己的理想工作><
真的太好了~

內容如下:

Dear ZERO
 
Hi! Long time no see!
I'm good, and They is fine.
カビゴン will become a police women next April.
高城 will graduate from Mie Univ. next week, and become fire fighting.  
 
Last friday, PM 2:45, I worked at  office.
This is the big earthquake, I have ever experienced.
The damage done to our office by earthquake was big.
(カビゴン and 高城 were  safe area. )
But, I was not injured. My co-worker is too.
 
So, we open the class today.
We will do the best!
 
Thank you, for your kindness.
 
From Rei




2011 年 3 月 7 日  星期一   晴天


失誤..... 分類: 未分類
第一次入錯咁多數...
失格.......


2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


2011-03-06 分類: 未分類

今日....
第7屆大角咀廟會....
感想...
好想訓覺!!!(巴飛



2011 年 3 月 3 日  星期四   晴天


2011-03-03 分類: 未分類

今日聽返一首歌
令我感到...
我唔係一個稱職既"朋友"...

 

第一時間

專輯名稱:流星雨
出版年代:2001年
發行公司:Sony
語言類別:國語
歌手名稱:F4
歌手類別:臺灣樂隊
詞曲:作詞:鄔裕康 作曲:王治平


累了不要見外
把我挖起來
吐個痛快
看不慣朋友有難
誰還冷冷的圍觀
我的手心為你握起來

煩了不要見外
把我找出來
陪你負擔

續杯咖啡的溫暖
一直暖到你想開
你心情的坑洞讓我來填滿

昨天會被今天
明天來取代
動心的感情不會淘汰
關心常在

就算你我再熱鬧
喧嘩中走散
友情會在第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來
重新的呼吸簡單
深深的 滿滿的
朋友只要你被孤單
壓的叫不出來
我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開
找回那片大自然
為著你抱緊你相信你

我確定

累了不要見外
把我挖起來
吐個痛快
看不慣朋友有難
誰還冷冷的圍觀
我的手心為你握起來

煩了不要見外
把我找出來 陪你負擔
續杯咖啡的溫暖
一直暖到你想開
你心情的坑洞讓我來填滿

昨天會被今天
明天來取代
動心的感情不會淘汰
關心常在

就算你我再熱鬧
喧嘩中走散
友情會在第一時間趕來
讓跳亂的心情平躺下來
重新的呼吸簡單
深深的 滿滿的
朋友只要你被孤單
壓的叫不出來
我第一時間送出關懷
熱熱的眼神陪你看開
找回那片大自然
為著你抱緊你相信你

我確定



2011 年 2 月 16 日  星期三   晴天


2011-02-16 分類: 未分類

HaHa...
重新回到星空的懷抱...."(巴飛



2011 年 2 月 15 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2011 年 2 月 14 日  星期一   晴天


2011-02-14 分類: 未分類

祝各位Valentine's Day快樂~~~

有情人的•終成眷屬
未有情人的•也可以找到屬於自己的緣
睇黎今年又自己過了=﹏="



2011 年 2 月 13 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2011 年 2 月 12 日  星期六   晴天


2011-02-12 分類: 未分類

いでよ!!!
機皇兵ワイゼル・アイン
機皇兵スキエル・アイン
機皇兵グランエル・アイン
機皇帝ワイゼル∞
機皇帝スキエル∞
機皇帝グランエル∞
機皇神マシニクル∞³
機皇神龍アステリスク

(謎:喂!你爆場了!!!sosad



2011 年 2 月 11 日  星期五   晴天


2011-02-11 分類: 工作

今日又帶旅行了.....
第一目的地:大埔林村
到了就帶班長者去許願樹
皆因我嗅到有靚女的氣味......!(巴飛
見到不少靚女@@”
突然收到有電話
意想不到的居然係豆豆打黎=0=”
一另轉,見到了=v=
傾左陣,就繼續望靚.......
不,工作才對!!!
我同Josie都買左個寶碟扔~
並唔係信,而係志在扔wwwwwww
當然都寫左少少野啦=x="
寫咩就唔講啦wwwww
HaHa~~~


夠鐘去下一站
有會員走失=.=
問咩名
笑=.=凸
麻煩人物.......
下刪萬二字
最後都搵到....
下一站:雲泉仙館
食素菜~
味道都還可以
由食至到上車去下一站都很順利~
下一站:上水某一間豆品廠
去食豆腐A____,A(轟飛
係去食豆腐花&飲豆漿
D豆腐花同豆漿真係幾正wwwwwww
食左3碗,飲左一碗=x="


之後去下一站啦
下一站:黃大仙廟
老老實實,最抗拒就係黎呢個景點......
識我都應該知點解(唔知就算吧(巴飛
結果,遊左8個字就齊人走得@0@b
Very Good啦~~~wwwwwwwwww
回程返中心~
同班長者唱下歌咁
呀~咁就8個鐘了.........
時間過得幾快wwwwww
返到Home一定要訓陣=x="
呢幾日都訓唔過5Hr...=x="
星期六冇10點11點都唔醒\___/!



2011 年 2 月 9 日  星期三   晴天


2011-02-09 分類: 未分類

今日DayOff..
但返左公司.......
因為....
逗利是@0@!



2011 年 2 月 8 日  星期二   晴天


2011-02-08 分類: 未分類

囧呀!
呢兩三日睡眠不足........(默