今日
第一日返工
唔再係義工=v=
唔再冇錢收=v=
真真正正既工作........(感動中
返去
搵人事部=w=
等..........等............等..........等..........(zZzZzZzZ
入左個疑似開會用途既地方
比D學歷,HKID,戶口號碼佢
跟住影相,整職員證之用~
之後繼續等........等..........等..........(zZzZzZzZ
同總幹事對話=v=
好悶=w="(巴飛
終於講完了@0@
然後繼續等........等..........等..........(zZzZzZzZ
收錢了=w=
收返之前體檢d錢=v="
好快就帶左我所屬既地方
囧
好多地洞=v=(迷:似迷宮姐=3="
到左
!
長者唔算多既
個地方好似好細0rz
!!!!!!!!
靚女發現@0@!!!
然後一個正常的0,0
※【補正:我承認我品味/眼光有問題】※
被介紹了
聽人地自介
唔
然後又黎左個正常的0,0
※【補正:同上】※
記憶開始流失=v=
唔記得做過d咩....0rz
同事介紹:
Rebecca:唔計老細,呢到最大(無誤)(補充:是年齡)(踢飛
Pamela:(?)
Jojo:(?)
Joe:(男)
Josie:早我10日入職,大過我2年(迷:靚女@0@)(喂!
|