久違的Blog呀
今日
Konami果邊叫我4點半去西九簽野,同開個會
咁我就叫左隻貓陪我行陣天悅
隻貓就叫埋chriz一齊出黎a___a
照舊上左3樓打Deck
老老實實
我真係好耐沒掂過副Deck
連入面有咩卡,有咩怪我都唔記得晒....."
例牌同隻貓打先
......
8000:0
@@!
新買返黎既仔仔>3<
wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
果然出左闇屬既Hero係一件超級美好既事黎wwwwwww
打左幾場
差唔多都係我贏
有幾場都係8000:0 @@!
不過對面Bad抽就真既~wwwwwwww
同chriz打....
到我bad抽0rz
屬性確定
ZERO>貓>Chriz>..........
囧了
4點半去到K記
未人齊囧
搞到我地企+行+吹左成個鐘先開始
笑了
搞掂晒之後就我地三條友去BK到食夜晚wwwwwwww
我飽到死左xD
跟住行一行信和
之後就回程了=w=
無論咩時候
無論咩環境
真係的
真係比唔上同佢地一齊打Deck一齊玩咁開心>﹏<b
|