一早起床...7時正@@
然後整野出門口...依然遲到..遲左幾分鐘..!!!
好眼訓>< 昨天又太夜回到家..
昨天晚上去了ANDREN YUEN 到...食野睇戲
搞到11點幾先走...
再前一晚又係夜返屋企..去左打波...個頭濕到好似岩岩洗左頭咁....(好核突..help...)
- 呢幾日都很夜歸家...第日又要去到老遠幫人補習...真係好眼訓><
- 今晚就成家人出去食野...今晚好似豪左少少...又食鮑魚又東星斑又乳鴿咁....不過nvm 唔洗我畀錢~
食左先算...飽..=.=
i need change!!!! 我要早d 返屋企...早d 訓....真係唔夠訓...%$%$#@
分類: 未分類 |