上星期一 去了swimming~~woo
- 去了元朗泳池游...好深囉d 水 由其是主池..汗..
- 同呀堯,cindy,嘉儀去游...2個識游2個唔識游..哈
- 當然我係唔識游個個...係主池游水有點恐怖...係咁拉住池邊游...好恐怖..><
呢個星期畀人揀左去聽日去鄧中既佈道表演(跳舞)
- 我呢個PA部(影下相拍下野姐MA)竟然比人揀表演跳團舞汗
跟住星期2 ,4 都去左潮陽百欣小學做義工
- 教D 小朋友..同佢地玩下遊戲咁
下午就去幫2個小一補習...
星期四夜晚就GRAD DIN
- 我抽到本書囉...真係難得(我好耐未試過抽獎抽中我)
- 而呢本書我想買好耐...E家就唔洗買~哈
- 離開都會海逸既時候都10點幾
- 12點去到元朗...一行十八個 去唱K
- 唱通宵添....唱完五點四十五AM 然後去M記食早餐返屋企沖涼換衫又出返黎..JP 訓練..
我發覺我自己真係好厲害 唱完通宵K 仲可以係呢個星期5 撐到夜晚7點幾返到屋企..
夜晚8點先去訓覺..超眼訓...訓到第日既12點幾
星期日早早起床返完祟拜
去搵KA YEE 同 AR YIU 食飯...
食完行左陣...跟住我地返左舊堂玩....
玩左..3個GAME 係最尾個GAME "何仔公" 因為無著鞋..滑到..扭親隻腳...好痛呀我隻右腳><
今日 練舞果陣..唔小心踩到人隻腳跟住唔知點樣..又扭親隻左腳跌左落地
2隻腳都扭親...跳到好痛><
我要撐住~~呵
穎儀的確好關心我...好似我媽媽~~呵
佢話:你快D去睇醫生 我話:聽日先 跟住佢就大聲話:你隻腳瘸NA 仲唔睇醫生
哈..真係好可愛既小妹妹~~^^
聽日就出SHOW 真緊張><
我發覺呢排預見到既野又多左.........
跟住咁岩我又睇到一句話...愈近死亡睇得愈多...真係有點心寒
分類: 未分類 |