XathieuR : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
*..°You aRe mY Hiding placE '']
我 的 資 料

暱稱: 小吉*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最 新 日 誌
過去的一星期
可憐的....
2009-06-12
阮大b 19歲生日快樂.....
祟真書院
日 誌 分 類
全部 (5)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 5
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 474
RSS Feed
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天
過去的一星期 疲倦

 

上星期一 去了swimming~~woo
 - 去了元朗泳池游...好深囉d 水 由其是主池..汗..
 - 同呀堯,cindy,嘉儀去游...2個識游2個唔識游..哈
 - 當然我係唔識游個個...係主池游水有點恐怖...係咁拉住池邊游...好恐怖..><

 

呢個星期畀人揀左去聽日去鄧中既佈道表演(跳舞)
 - 我呢個PA部(影下相拍下野姐MA)竟然比人揀表演跳團舞汗

 

跟住星期2 ,4 都去左潮陽百欣小學做義工
 - 教D 小朋友..同佢地玩下遊戲咁
下午就去幫2個小一補習...

 

星期四夜晚就GRAD DIN
 - 我抽到本書囉...真係難得(我好耐未試過抽獎抽中我)
 - 而呢本書我想買好耐...E家就唔洗買~哈
 - 離開都會海逸既時候都10點幾
 - 12點去到元朗...一行十八個 去唱K
 - 唱通宵添....唱完五點四十五AM 然後去M記食早餐返屋企沖涼換衫又出返黎..JP 訓練..

 

我發覺我自己真係好厲害 唱完通宵K 仲可以係呢個星期5 撐到夜晚7點幾返到屋企..
夜晚8點先去訓覺..超眼訓...訓到第日既12點幾

 

星期日早早起床返完祟拜
去搵KA YEE 同 AR YIU  食飯...
食完行左陣...跟住我地返左舊堂玩....
玩左..3個GAME 係最尾個GAME "何仔公" 因為無著鞋..滑到..扭親隻腳...好痛呀我隻右腳><

 

今日 練舞果陣..唔小心踩到人隻腳跟住唔知點樣..又扭親隻左腳跌左落地
2隻腳都扭親...跳到好痛><
我要撐住~~呵
穎儀的確好關心我...好似我媽媽~~呵
佢話:你快D去睇醫生 我話:聽日先 跟住佢就大聲話:你隻腳瘸NA 仲唔睇醫生
哈..真係好可愛既小妹妹~~^^

聽日就出SHOW 真緊張><


 

我發覺呢排預見到既野又多左.........
跟住咁岩我又睇到一句話...愈近死亡睇得愈多...真係有點心寒


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 XathieuR 的日誌)


yaulu4ever 於 2009-11-13 06:44 PM 發表:
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sze_love 於 2009-09-29 10:29 PM 發表:
cm for you~~`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaimantimtim 於 2009-08-20 11:04 PM 發表:
CM`要回咖XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0VE_KATYING 於 2009-07-10 04:39 PM 發表:
COMMENT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kisswing123 於 2009-07-06 05:19 PM 發表:
Cm!!
+油牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yin_1103 於 2009-06-25 04:42 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]