燕燕^0^!!『I』 L◎VE Y●Ω

510,721520□◇■3605301314≧≦5218013

數字內裡有密碼>0<

又傻又顛㊣是我.....誰來愛我∩┼∩♀↖↗♂

                                            Help help!!☆♀★

XianYan1236
暱稱: ☆傻◇豬○>.<
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
請你不要愛我~~~
心情好番啦!!
3日
愁皮苦面
某某與XX
文章分類
全部 (107)
生活事~~ (21)
健康~~ (7)
傻事~~ (7)
學校 (5)
學業類 (9)
興趣~~ (4)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*廷廷*
kelvin
Pakyee
panpang
TingTing
vicki
文瀚!!
文文
梁堅成
敏敏!xanga
敏敏bolg.yahoo
敏敏xanga
婷婷xanga
琪琪xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 2232
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


好Q煩! 無奈☆○★

今日好攪笑!!如果今朝阿妹唔要用著波鞋!!!我就令佐阿阿妹一隻波鞋,我一隻波鞋去佐學校啦!!!!好彩!!唔系就......kaka~~

P.E堂啦!!死!!成個人落曬形~!!手痛!!胃痛!!頭暈!!@@累到死!!本來有一個人唔彩我嘎!!(系我之前怒佢先,沒理佢先!!)佢唔彩我啦!!我有D後悔!!系呢唐P.E堂度!!我唔舒服!!佢總算理我啦!!如果我唔系唔舒服噶話!!佢會5會5理我呢?>3<有時5舒服系一件好事!!kaka~~

科學統側啦!!oh!!幾easy!!but我唔會100分!!^haha^

放學,一人一罐汽水!!好happy!but系統測噶時候扣做一分!天日放學要留第一個鐘!!慘嚕!!

刊登時間︰2006-11-14 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


肚子痛!! ☆○★

今日ㄧ早食白粥!!but一食完沒幾耐就肚子痛拉!!慘阿!!

番到學校又肚痛!!唉!!放低書包即刻趴佐系張台度!!唉!!仲痛啊!!我跟住蹲低!!跟住一陣就沒甘痛!!

上數學堂!!計計下數好痛!!利用頭先噶方法!!蹲低!!一陣又沒事啦!!呵呵!!

今日好悶!!

放學就補習!!唉!D W.S沒帶!!唉!!悶悶悶!!眼訓啊!!

刊登時間︰2006-11-13 08:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


今日玩到10:00P.M ☆○★

今日瓊瓊生日ㄚ!!!玩到好夜!!

不過今日壽星女好慘啊!!今日玩玩下!!撲親.....不過!!佢男朋友好緊張佢!!一撲親就好緊張!!佢真系幸福!!

今日有好多人,有me ,根根,新潼,壽星女,壽星女噶BF,傻怡,華華,華華噶BF, 啊老四,老三,老三D friends,壽星女噶老婆(佢D朋友黎噶),........

哇!!食蛋糕噶時候拉!根根梗系搞搞氣氛啦!!用d忌濂黎玩!!!好彩我正系整到快面度姐!!好彩新潼唔搞我姐!!唔系!!個遭遇好似ㄚ根同傻怡甘!!成日污遭!!哈哈!!

今日好開心啊!!同時都好善慕!!我個生日點噶呢!!???

刊登時間︰2006-11-12 11:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天


無耐 ☆○★

今日番補習...跟住想同馮sir講:"見隊服太大拉!!想換件細噶!!但等佐好耐,佢都沒番!!由10:30等到12點~~

系我想走果刻,阿馮sir竟然系度!!我沒去換!!因為我想走!!如果去換佐,阿sir一定唔比我番K,叫留系度跳繩!!so走佐!!

今日ㄚ媽逼我一定要番K食飯,甘我同根根一齊番K食飯羅!!阿根話唔食窩!!仲飽!佢話飽,我沒逼佢食啦!!

跟住同啊根去MK買禮物比佢家姊.....哈哈!唔知系邊度有得買!!so 叫甜甜帶路!!^^

行佐成個鐘都未買到!!點知!!有個男仔打電話黎!!佢叫我出街!!!我話出佐啦!!系旺中買野!!

跟住佢叫我去新世紀!!我話:咪傻!!你唔黎!!叫我去!!傻!!(果個男仔系我認佢叫阿哥噶)哈哈!!

佢黎到!!阿根話去食野!!咪陪佢去!!

食完!!又行番旺中禮物!!....哈哈!!終於買到喇!!

番K嚕!!點知啊!!果個跟我番K我!!!慘拉!!

點pi 脫佢呢!!

最終都系5得!!佢跟到樓下!!

慘慘!!!!!!!被人跟終噶感覺真難頂!!

祝:瓊瓊生日快樂!!

    瓊瓊幸福!!!!

刊登時間︰2006-11-12 11:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


好怒啊! ☆○★

今日系聯校運動會......我沒得比賽,坐系度悶到死..........

哇!!悶!!當然眼訓啦!!!!梗系想穩D野挨住黎訓啦!!哈哈!!我一時挨系左邊,一時挨系右邊.....左邊系mandy,右邊系Wyatt...

不過,下午....

我好眼訓!!阿mandy個膊頭距離我好遠...甘就挨落去啊Wyat度!!

慘!被人影佐相.....

過佐沒幾耐....我同啊Wyatt鬧架....佢話我唔可以 一個禮拜唔彩佢窩!!

果時真系好怒.......我就話"唔信...睇住黎啦!!!甘樣,就開始沒同佢講過野啦~!!

死人Viko同Mandy同Wyatt都唔幫我啊!!激死!!佢地用果張佢地偷拍噶相黎壓逼我,話系3聲內,我唔同Wyatt講野就將張相post出黎.....

佢地.........激死我啦!!!

阿!!好怒阿!!~~~~

刊登時間︰2006-11-10 09:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]