| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
好Q煩! ☆○★ |
今日好攪笑!!如果今朝阿妹唔要用著波鞋!!!我就令佐阿阿妹一隻波鞋,我一隻波鞋去佐學校啦!!!!好彩!!唔系就......kaka~~
P.E堂啦!!死!!成個人落曬形~!!手痛!!胃痛!!頭暈!!@@累到死!!本來有一個人唔彩我嘎!!(系我之前怒佢先,沒理佢先!!)佢唔彩我啦!!我有D後悔!!系呢唐P.E堂度!!我唔舒服!!佢總算理我啦!!如果我唔系唔舒服噶話!!佢會5會5理我呢?>3<有時5舒服系一件好事!!kaka~~
科學統側啦!!oh!!幾easy!!but我唔會100分!!^haha^
放學,一人一罐汽水!!好happy!but系統測噶時候扣做一分!天日放學要留第一個鐘!!慘嚕!!

|
|
刊登時間︰2006-11-14 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 13 日 星期一  |
| 肚子痛!! ☆○★ |
今日ㄧ早食白粥!!but一食完沒幾耐就肚子痛拉!!慘阿!!
番到學校又肚痛!!唉!!放低書包即刻趴佐系張台度!!唉!!仲痛啊!!我跟住蹲低!!跟住一陣就沒甘痛!!
上數學堂!!計計下數好痛!!利用頭先噶方法!!蹲低!!一陣又沒事啦!!呵呵!!
今日好悶!!
放學就補習!!唉!D W.S沒帶!!唉!!悶悶悶!!眼訓啊!! |
|
刊登時間︰2006-11-13 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 12 日 星期日  |
| 今日玩到10:00P.M ☆○★ |
今日瓊瓊生日ㄚ!!!玩到好夜!!
不過今日壽星女好慘啊!!今日玩玩下!!撲親.....不過!!佢男朋友好緊張佢!!一撲親就好緊張!!佢真系幸福!!
今日有好多人,有me ,根根,新潼,壽星女,壽星女噶BF,傻怡,華華,華華噶BF, 啊老四,老三,老三D friends,壽星女噶老婆(佢D朋友黎噶),........
哇!!食蛋糕噶時候拉!根根梗系搞搞氣氛啦!!用d忌濂黎玩!!!好彩我正系整到快面度姐!!好彩新潼唔搞我姐!!唔系!!個遭遇好似ㄚ根同傻怡甘!!成日污遭!!哈哈!!
今日好開心啊!!同時都好善慕!!我個生日點噶呢!!??? |
|
刊登時間︰2006-11-12 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 11 日 星期六  |
| 無耐 ☆○★ |
今日番補習...跟住想同馮sir講:"見隊服太大拉!!想換件細噶!!但等佐好耐,佢都沒番!!由10:30等到12點~~
系我想走果刻,阿馮sir竟然系度!!我沒去換!!因為我想走!!如果去換佐,阿sir一定唔比我番K,叫留系度跳繩!!so走佐!!
今日ㄚ媽逼我一定要番K食飯,甘我同根根一齊番K食飯羅!!阿根話唔食窩!!仲飽!佢話飽,我沒逼佢食啦!!
跟住同啊根去MK買禮物比佢家姊.....哈哈!唔知系邊度有得買!!so 叫甜甜帶路!!^^
行佐成個鐘都未買到!!點知!!有個男仔打電話黎!!佢叫我出街!!!我話出佐啦!!系旺中買野!!
跟住佢叫我去新世紀!!我話:咪傻!!你唔黎!!叫我去!!傻!!(果個男仔系我認佢叫阿哥噶)哈哈!!
佢黎到!!阿根話去食野!!咪陪佢去!!
食完!!又行番旺中禮物!!....哈哈!!終於買到喇!!
番K嚕!!點知啊!!果個跟我番K我!!!慘拉!!
點pi 脫佢呢!!
最終都系5得!!佢跟到樓下!!
慘慘!!!!!!!被人跟終噶感覺真難頂!!
祝:瓊瓊生日快樂!!
瓊瓊幸福!!!!

|
|
刊登時間︰2006-11-12 11:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 10 日 星期五  |
| 好怒啊! ☆○★ |
今日系聯校運動會......我沒得比賽,坐系度悶到死..........
哇!!悶!!當然眼訓啦!!!!梗系想穩D野挨住黎訓啦!!哈哈!!我一時挨系左邊,一時挨系右邊.....左邊系mandy,右邊系Wyatt...
不過,下午....
我好眼訓!!阿mandy個膊頭距離我好遠...甘就挨落去啊Wyat度!!
慘!被人影佐相.....
過佐沒幾耐....我同啊Wyatt鬧架....佢話我唔可以 一個禮拜唔彩佢窩!!
果時真系好怒.......我就話"唔信...睇住黎啦!!!甘樣,就開始沒同佢講過野啦~!!
死人Viko同Mandy同Wyatt都唔幫我啊!!激死!!佢地用果張佢地偷拍噶相黎壓逼我,話系3聲內,我唔同Wyatt講野就將張相post出黎.....
佢地.........激死我啦!!!
阿!!好怒阿!!~~~~ |
|
刊登時間︰2006-11-10 09:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 22 | »
|