| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| 2006-11-23 ☆○★ |
傻怡把口守唔住嘎!!有野唔好同佢講ㄚ!!我試過啦!!就係今日!!
記住有秘密千奇千奇唔好同佢講!!
佢會係佢不受控制時爆出黎嘎!!
|
|
刊登時間︰2006-11-23 10:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 22 日 星期三  |
| 幾好玩窩!!! ☆○★ |
今日有P.E堂!!yeah!!唔使跳繩!!可以過番D正常的P.E堂la~
玩籃球!!好野!!好耐未玩過啦!!先玩玩遊戲..熱熱身!!
之後!!玩上籃!!呵呵!!我呢個籃球白痴!!唔知ㄚsir講乜!!唯有睇人地做啦!!呵呵!!好彩!!仲有DD智慧!!識佐!!
之後比賽啊!呵呵!!靠幾個傻婆!!贏佐啦!!^-^
哇哇哇!!今日玩到成頭汗!!@-@ |
|
刊登時間︰2006-11-22 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 19 日 星期日  |
| 累死我啦!! ☆○★ |
哇!!行夜山!!由8:00~10:00!!哇!!唔系K13個鐘!哇!!行佐一般腳已經不是自己噶啦!!1:00~2:00我地去到沙灘!!哇!!最想噶系訓低,同咪最想噶系想見到流星啊!!但點知落雨窩!唉!沒乜機會睇到啦!!訓拉!!
呵呵!!訓訓下!!被根根叫佐一下!!嚇醒我!!我好奇怪,訓教被人嚇親會喊阿!!我今日不禁留下眼淚!!哈哈!!5點幾繼續起程啦!!我地本黎行第一!!but行到一條霸果度!!風景好亮!!一邊行一邊影相!!哇!!影得超亮啊!!同啊"肉圓"啊Sir行!!哇!!我竟然換上過活"若"症!!哇!!好似個傻婆!!呵呵!!正傻女!!^^
9:44可以搭車啊!!死!!發冷!!著住件雨絨!!先保住體溫!!下車啦!!
我成個人散曬!!錢包跌佐都唔知!!好彩!!有人幫我拾番!!唔系!!又被阿媽鬧啦!!
番到黎想5沖涼就訓嘎!!大啊妹鬧!!甘只好順佢意!!衝佐個涼先訓!!
阿姑姐今日黎窩!!佢問我想食乜!!我話粥啦!!佢真系幫我買番黎比我食窩!!好好人阿!!好鐘意佢啊!!
好攪笑!!一訓醒就同啊姑丈串!勁攪笑!!笑到肚痛!!!好似個細佬!!呵呵!!~~ |
|
刊登時間︰2006-11-19 07:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 18 日 星期六  |
| 忙到死!! ☆○★ |
今日星期六!!哇!!念下自己噶行程就得人驚!!@@
8:30番到學校補習,補到10:30!!!我未食早餐!!阿根根就同我去食!!佢驚我一陣跳跳下繩暈低!!根根真系好!!錫曬妳!I love you^-^
11點跳繩啦!!阿根根等我跳完繩一起走!!呵呵!!番到1:00!!哇!!我地練果個死人3角跳!!哇!!練佐1粒鐘!!我挨住胃痛去跳!!勁痛啊!!跳到死死下!!暉暉就系度叫!!真系舒服!!但果個Bill sir!!同暉暉系甘玩!!練完3角,自己自由練!!哈哈!暉暉死期到啦!^^阿Bill sir系甘練佢!!集合啦!!哇!佢成頭大汗!!真系辛苦!!
放跳繩,食飯啦!!暉暉媽咪黎接佢!!真系乖!!我同根根,甜甜,chingching,歐士言~~去KFC食!哇!好飽阿 !!
我同根根食完要去做義工啊!!去到果度!!睇見d小朋友好得意!!我地叫佢地摺紙,玩遊戲!
慘阿!!完擲手巾!!當音樂停佐!!手巾系邊個度,邊個就要唱歌!我未開始就講!!唔好叫到我啊!!我唔識唱歌嘎!!咪到我啊!!點知世事難料!!第一個就系我!!唉!!好無奈唱佐校歌!!哇哇哇!!好勇敢啊!!有個小妹妹叫黃嘉欣唱大長今啊!!好勇敢啊!!要向佢學習下!!5點幾就走啦!!
番根根屋K先!!跟住去我屋K食飯!!呵呵!!去囉!!
哇!!今日直落!!唉!!有人寂寞啊!!呵呵!!邊個呢!!^^
|
|
刊登時間︰2006-11-19 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| 音樂考試!!@@@ ☆○★ |
今日音樂考試!!
上堂!!阿sir首先問邊個想唱先,估唔到第一個系劉俊廷窩!!原來有原因嘎!阿張廷軒同佢講,如果佢舉手就比100元!!哈哈!!劉俊廷竟然信窩!!哈哈!!結果系.....張廷軒話厄下佢!!哈哈!!
點好呢?舉定唔舉呢?傻怡同敏敏都舉手唱拉!!哈哈!!我都舉拉!長痛不如短痛!!早D解決佐佢就算拉!!遲早都要唱拉!!哈哈!!點知我同傻怡舉完手先驚窩!!手震腳震!!連聲音都震!!哈哈!!
到傻怡拉!!佢上去唱!!!呵呵!!震阿!!
過多5個度就到我啦!!上去!!好驚啊!!呵呵!!唱拉!!死!!D歌詞唔記得曬!!呵呵!!我諗今次噶音樂考試又唔合格啦!!呵呵!!
阿敏敏今日好慘啊!!借作業比人抄!!比miss見到!!佢好驚記缺點!!但第一次應該5記噶!!只系警告姐!!放心啦!!敏敏!! |
|
刊登時間︰2006-11-15 09:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 22 | »
|