燕燕^0^!!『I』 L◎VE Y●Ω

510,721520□◇■3605301314≧≦5218013

數字內裡有密碼>0<

又傻又顛㊣是我.....誰來愛我∩┼∩♀↖↗♂

                                            Help help!!☆♀★

XianYan1236
暱稱: ☆傻◇豬○>.<
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
請你不要愛我~~~
心情好番啦!!
3日
愁皮苦面
某某與XX
文章分類
全部 (107)
生活事~~ (21)
健康~~ (7)
傻事~~ (7)
學校 (5)
學業類 (9)
興趣~~ (4)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*廷廷*
kelvin
Pakyee
panpang
TingTing
vicki
文瀚!!
文文
梁堅成
敏敏!xanga
敏敏bolg.yahoo
敏敏xanga
婷婷xanga
琪琪xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 2224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


大日子 愉快☆○★

今日係中央電視台黎拍攝噶大日子!!

哇哇哇!!今日搞到好"大笨象"!!梗係啦!!中央電視台拍攝窩!!全國報防窩!!

kaka~今日二丙班D人變曬窩!!反應熱烈!!係教員室噶MISS都聽到我地噶聲音!!

棒棒!!二丙原黎好噶時候可以好好嘎!

二丙勁!!!^=^

刊登時間︰2006-12-05 08:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


好恐怖 滿足☆○★

今日去做義工!!好累啊!!

哇哇哇!!開初果陣!!我係度諗,點樣先挨到5:30呢!!

點知越做越攪笑!!雖然好累!但好好玩!!^_^

擺攤位!!烈日當空去擺!!熱死人啊!!

哇哇哇@!到最後,要散啦!!但仲有人係度排隊,又唔好意思叫佢地走.

ㄚ"豬"(即係主席)話沒人派一份禮物啦!!點知!!仲恐怖過恐怖份子雜激!!

恐怖!!......搶啊!!

好似果d人放監出黎甘!!

恐怖!

刊登時間︰2006-12-03 07:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


明白留班生噶味道 無奈☆○★

今日照常番補習,跟住跳繩.....

點知!!!跳繩得我一個中2噶同中1一班人跳窩!!

極之無奈=.="

其他中2噶同中3噶跳!!顯得我仲無奈!!

搞到我好似果d留班生甘!!

搞到我心情差差差!!

明知呢排成績差!!!仲搞埋呢d野黎!!唔通係留班噶預紹??

唉!!得我一個留係同中一跳!!

越跳越唔開心!!越跳越累!!越跳越想退跳繩隊!!

我feel到我唔係跳繩一類!!慘慘慘!!係度係挨日子!!

唔想係度,不如專心學習!!

唉!!

留班生真係好難頂!! 

我終於明白到啦!!

 

 

刊登時間︰2006-12-02 08:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


點解? 不安☆○★

點解啊!!D成績跌曬!!救命啊!!!

呢個學期已經比上個學期勤力佐啦!!

但為何D成績要跌呢!!Why???

一次比一次差!!點解!!tell me!!

好驚考試都係甘啊!!!help!!

≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧

今日有個人問我一個問題!!我唔知點答!!

同時佢話佐比我知!!我有錯!!

好多謝佢!!多謝佢提我!!

我會改!!

但我衣架想講:當2個異性一起玩開心D日定係同性玩開心D阿?

我知自己同異性一起時,自己好傻,我會好難出聲講野!!呢個係我個問題!!

所以先........

可能呢D係你講噶XX啦!!

我會慢慢去改啦!!

多謝你地提醒我!!

THX!!^_^......

ΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘ

今日ㄚ科婷婷生日ㄚ!!

Happy birthday!!

 

刊登時間︰2006-12-01 06:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


好好味!! 愉快☆○★

今日上英文堂!!!阿walkman沒帶書啊!!哈哈!!又欠啦!!

佢同我一起坐!!!ㄚ志揚又掉轉個頭黎同啊walkman傾計!!哇!!傾要付出代價噶!志揚被記名魯!!呵呵!!記佐名之後仲傾得厲害D!!

walkman太得閑啦!!係我舊擦交亂甘寫!!志揚又係窩!!係我本書亂畫!!

放學魯!!被人睇到!!>3<連XX睇到!!不過好失望!!佢以為我寫噶!!好失望啊!!連我D字都認唔出=.="

放左學留係學校整聖誕樹!!呵呵!!阿周爸買ga!!周爸萬歲!!(搞到周爸比河X強鬧)

哇!!我地要寫願望啊!!聖誕樹變成許願樹!!呵呵!!

好快整完啦!!我寫字字!!!幾乖!!

走得啦!!成班傻婆+一個男丁!!男丁係暉暉!!呵呵

我到太子啦!!但佢話甘快!!哈哈!!想見多我一面阿!!呵呵!!

今日得閒!!本黎想陪到去深水埔先轉番番黎太子!!but Viko......我沒陪到!!呵呵!!下次得閑先陪過啦!!

今日阿媽生日ㄚ!!"媽媽,生日快樂!!"

今日打邊爐!!哇!!好好味啊!!又好多野食!!"漿"!!哈哈!!食到好飽啊!!!

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

相相啊!!!

                    

    

                

 

 

刊登時間︰2006-11-30 09:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]