| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
大日子 ☆○★ |
今日係中央電視台黎拍攝噶大日子!!
哇哇哇!!今日搞到好"大笨象"!!梗係啦!!中央電視台拍攝窩!!全國報防窩!!
kaka~今日二丙班D人變曬窩!!反應熱烈!!係教員室噶MISS都聽到我地噶聲音!!
棒棒!!二丙原黎好噶時候可以好好嘎!
二丙勁!!!^=^
|
|
刊登時間︰2006-12-05 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 12 月 3 日 星期日  |
好恐怖 ☆○★ |
今日去做義工!!好累啊!!
哇哇哇!!開初果陣!!我係度諗,點樣先挨到5:30呢!!
點知越做越攪笑!!雖然好累!但好好玩!!^_^
擺攤位!!烈日當空去擺!!熱死人啊!!
哇哇哇@!到最後,要散啦!!但仲有人係度排隊,又唔好意思叫佢地走.
ㄚ"豬"(即係主席)話沒人派一份禮物啦!!點知!!仲恐怖過恐怖份子雜激!!
恐怖!!......搶啊!!
好似果d人放監出黎甘!!
恐怖! |
|
刊登時間︰2006-12-03 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 12 月 2 日 星期六  |
明白留班生噶味道 ☆○★ |
今日照常番補習,跟住跳繩.....
點知!!!跳繩得我一個中2噶同中1一班人跳窩!!
極之無奈=.="
其他中2噶同中3噶跳!!顯得我仲無奈!!
搞到我好似果d留班生甘!!
搞到我心情差差差!!
明知呢排成績差!!!仲搞埋呢d野黎!!唔通係留班噶預紹??
唉!!得我一個留係同中一跳!!
越跳越唔開心!!越跳越累!!越跳越想退跳繩隊!!
我feel到我唔係跳繩一類!!慘慘慘!!係度係挨日子!!
唔想係度,不如專心學習!!
唉!!
留班生真係好難頂!!
我終於明白到啦!!
|
|
刊登時間︰2006-12-02 08:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 12 月 1 日 星期五  |
點解? ☆○★ |
點解啊!!D成績跌曬!!救命啊!!!
呢個學期已經比上個學期勤力佐啦!!
但為何D成績要跌呢!!Why???
一次比一次差!!點解!!tell me!!
好驚考試都係甘啊!!!help!!
≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧≧≦≧≦≧≦≧≦≧≦≧
今日有個人問我一個問題!!我唔知點答!!
同時佢話佐比我知!!我有錯!!
好多謝佢!!多謝佢提我!!
我會改!!
但我衣架想講:當2個異性一起玩開心D日定係同性玩開心D阿?
我知自己同異性一起時,自己好傻,我會好難出聲講野!!呢個係我個問題!!
所以先........
可能呢D係你講噶XX啦!!
我會慢慢去改啦!!
多謝你地提醒我!!
THX!!^_^......
ΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘΘ
今日ㄚ科婷婷生日ㄚ!!
Happy birthday!!
|
|
刊登時間︰2006-12-01 06:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 11 月 30 日 星期四  |
好好味!! ☆○★ |
今日上英文堂!!!阿walkman沒帶書啊!!哈哈!!又欠啦!!
佢同我一起坐!!!ㄚ志揚又掉轉個頭黎同啊walkman傾計!!哇!!傾要付出代價噶!志揚被記名魯!!呵呵!!記佐名之後仲傾得厲害D!!
walkman太得閑啦!!係我舊擦交亂甘寫!!志揚又係窩!!係我本書亂畫!!
放學魯!!被人睇到!!>3<連XX睇到!!不過好失望!!佢以為我寫噶!!好失望啊!!連我D字都認唔出=.="
放左學留係學校整聖誕樹!!呵呵!!阿周爸買ga!!周爸萬歲!!(搞到周爸比河X強鬧)
哇!!我地要寫願望啊!!聖誕樹變成許願樹!!呵呵!!
好快整完啦!!我寫字字!!!幾乖!!
走得啦!!成班傻婆+一個男丁!!男丁係暉暉!!呵呵
我到太子啦!!但佢話甘快!!哈哈!!想見多我一面阿!!呵呵!!
今日得閒!!本黎想陪到去深水埔先轉番番黎太子!!but Viko......我沒陪到!!呵呵!!下次得閑先陪過啦!!
今日阿媽生日ㄚ!!"媽媽,生日快樂!!"
今日打邊爐!!哇!!好好味啊!!又好多野食!!"漿"!!哈哈!!食到好飽啊!!!
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
相相啊!!!



|
|
刊登時間︰2006-11-30 09:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|